ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Supernatural City؛ معمای شهر روح‌زده

سال‌هایی که Rovio با عرضه‌ی بازی معروف Angry Birds به موفقیت چشم‌گیر دست پیدا کرد خیلی دور نیستند؛ زمانی که تقریبا هر کسی بازی را امتحان کرده بود و افراد درباره‌ی دستاوردهایشان با هم صحبت ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

سال‌هایی که Rovio با عرضه‌ی بازی معروف Angry Birds به موفقیت چشم‌گیر دست پیدا کرد خیلی دور نیستند؛ زمانی که تقریبا هر کسی بازی را امتحان کرده بود و افراد درباره‌ی دستاوردهایشان با هم صحبت می‌کردند اما دوران انگری بردز هم به پایان رسید و رویوو حالا در تلاش است با بازی‌های متنوع و جدیدش دوباره به عرصه برگردد. به همین مناسبت به سراغ بازی جدید Supernatural City از این تیم رفته‌ایم تا نگاهی به آن داشته باشیم.

گیم‌پلی بازی Supernatural City به سبک پازلی طراحی شده که در آن با قرار دادن اشکال همسان در کنار هم پازل حل می‌شود. در هر پازل شما باید تعداد مشخصی از یک یا چند شکل را در کنار هم قرار داده و حذف کنید. با حل کردن هر پازل سکه و امتیاز دریافت می‌کنید که برای چک کردن سرنخ‌های مختلف به کارتان می‌آید.

بازی Supernatural City

داستان حول و حوش کاراکتری به نام الی می‌چرخد که به محل تولدش برگشته تا به دنبال پدرش بگردد و در حالی که سرنخ‌ها را دنبال می‌کند با رازهای مختلفی روبرو می‌شود که به پدرش مربوط هستند و او مجبور است از این رازها هم سر در بیاورد تا بفهمد چه بلایی بر سر پدرش آمده. البته الی قدرتی دارد که  برای حل کردن این معماها به دادش می‌رسد؛ او می‌تواند با روح‌ها صحبت کند و گذشته‌شان را ببیند.

بنابراین علاوه بر حل کردن پازل‌های بازی باید بین بخش‌های مختلف داستان هم ارتباط برقرار کنید تا داستان این شهر عجیب و غریب را حل کنید و پدر الی را هم پیدا کنید. انتخاب این سبک از پازل مثل راه رفتن روی لبه‌ی تیغ است زیرا پازل‌های چنینی انقدر تکرار شده‌اند که نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب نمی‌کنند اما نقطه‌ی قوت این بازی دقیقا داستان جذابی است که به خوبی هم روایت می‌شود و باعث می‌شود حوصله بازیکن از حل کردن پازل‌های متعدد سر نرود.

بازی Supernatural City

همان طور که از Rovio انتظار می‌رود بازی طراحی گرافیکی با کیفیت و چشم‌نوازی دارد، موسیقی پس‌زمینه کاملا با فضای بازی همخوانی دارد و سطح سختی پازل‌ها هم متعادل است که روی هم رفته باعث می‌شوند بازی Supernatural City ارزش تجربه کردن را داشته باشد و بتواند تنوع خوبی در لیست بازی‌های شما اضافه کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازی Supernatural City فعلا در بعضی کشورها سافت لانچ شده  بنابراین برای دسترسی و دانلود بازی به نرم‌افزار تغییر آی‌پی نیاز است؛ برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید.

Supernatural City: Mystery Match 3‏

Supernatural City: Mystery Match 3‏

سازنده: Rovio Entertainment Corporation‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 177.9/133 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی