ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل از قاب‌های جدید مگ سیف در ترکیب رنگ بهاری و متنوع رونمایی کرد

اپل همزمان با رویداد بهاری خود از قاب‌های جدید مگ سیف در ترکیب رنگ متنوع و جذاب بهاری در کنار  جاکارتی جدید سیلیکونی و چرمی برای همه مدل‌های آیفون ۱۲ رونمایی کرد. مهر ماه سال ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۰

اپل همزمان با رویداد بهاری خود از قاب‌های جدید مگ سیف در ترکیب رنگ متنوع و جذاب بهاری در کنار  جاکارتی جدید سیلیکونی و چرمی برای همه مدل‌های آیفون ۱۲ رونمایی کرد.

مهر ماه سال گذشته اپل از فناوری شارژ مگ سیف رونمایی کرد که این فناوری لوازم جانبی همچون قاب مخصوص گوشی و استند دارد. مجموعه قاب‌های جدید مگ سیف معرفی شده از سوی اپل، تنوع رنگ بسیار جذابی دارد و اپل این مجموعه بهاری را در دسترس کاربران همه مدل‌های  آیفون ۱۲ قرار داده است. در ترکیب رنگ معرفی شده از سوی اپل، رنگ‌های آبی، مشکی،‌ صورتی، نارنجی و بنفش دیده می‌شود که می‌تواند نظر کاربران با سلیقه‌های مختلف را جلب کند.

در کنار قاب‌های مگ سیف، اپل از جاکارتی جدید در دو جنس مختلف سیلیکونی و چرمی نیز رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد در سال جاری، اپل توجه ویژه‌ای به ترکیب‌ رنگ‌های متنوع از خود نشان می‌دهد. همین رویکرد در معرفی آی‌مک اپل نیز دیده می‌شود که دستگاه جدید در رنگ‌های بسیار متنوع و جذابی از سوی اپل معرفی شده است.

به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد همین مسیر یعنی توجه ویژه به رنگ بندی‌های جدید را در سایر محصولات خود نیز در پیش بگیرد. براساس اعلام برخی منابع آگاه این احتمال وجود دارد اپل بندهای ساعت هوشمند خود را نیز با رنگ بندی جدید به بازار عرضه کند.

همچنین این احتمال وجود دارد که قاب آیپد‌های اپل نیز با رنگ بندی بهاری و متنوع در دسترس کاربران قرار گیرد. این رویکرد می‌تواند روح تازه‌ای به محصولات اپل بدهد و جذابیت دستگا‌ه‌های این شرکت را برای افرادی که به محصولات اپل علاقمند هستند افزایش دهد.

در رویداد بهاری اپل،‌ بعد از انتظاری طولانی اپل ایرتگ معرفی شد. لوازم جانبی مورد استفاده برای این محصول جدید شرکت نیز تنوع رنگ جذاب و متنوعی دارد. باید دید این تنوع رنگ و جذابیت در چه محصولات دیگر اپل تکرار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی