ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردیت از رقیب کلاب هاوس با نام Reddit Talk رونمایی کرد

محبوبیت کلاب هاوس میان کاربران باعث شده اکثر شرکت‌های فناوری به دنبال سهمی از این بازار باشند. پس از فیسبوک که از عرضه رقیب این شبکه اجتماعی در تابستان پیش رو خبر داد، حالا ردیت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

محبوبیت کلاب هاوس میان کاربران باعث شده اکثر شرکت‌های فناوری به دنبال سهمی از این بازار باشند. پس از فیسبوک که از عرضه رقیب این شبکه اجتماعی در تابستان پیش رو خبر داد، حالا ردیت از اپ مشابهی به نام «Reddit Talk» رونمایی کرده است.

این برنامه تفاوت چندانی با کلاب هاوس ندارد و کاربران می‌توانند از طریق آن با یکدیگر گفتگو کنند. در این برنامه افرادی که حرف می‌زنند در بالای صفحه و شنوندگان در پایین صفحه ظاهر می‌شوند و همه از پروفایل گرد بهره می‌برند. علاوه بر این، ردیت از ابزارهایی برای واکنش نشان دادن و یا بلند کردن دست برای صحبت کردن استفاده کرده است.

این اپ برای جوامع درونی ردیت یا «Subreddits» توسعه پیدا کرده. در ابتدا Reddit Talk در این بخش‌ها که انجمن‌های جداگانه برای موضوعات مختلف هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گفتگوها برخی افراد تنها قادر به شروع بحث هستند و البته ردیت به تست ویژگی‌های صوتی ادامه می‌دهد.

ردیت

ردیت در اختیار این افراد ابزارهایی را قرار می‌دهد که دعوت کاربران، بی‌صدا کردن مشارکت‌کنندگان و همچنین حذف کاربران را ممکن می‌کنند. این افراد همچنین می‌توانند کاربران را مسدود کرده و از پیوستن دوباره آن‌ها به گفتگوها جلوگیری کنند.

زمانی که بحث آغاز شود، این افراد می‌توانند دیگران را به گفتگو دعوت کنند و البته دیگران در اندروید و iOS تنها شنونده خواهند بود.

اگرچه رابط کاربری Reddit Talk شباهت زیادی به کلاب هاوس دارد، اما ردیت تغییراتی در آن اعمال کرده که برای مثال می‌توان واکنش به گویندگان با مجموعه‌ای از ایموجی‌ها اشاره کرد.

ردیت اعلام کرده که چندین پلتفرم صوتی در بازار وجود دارد اما اپ آن‌ها قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین روی جوامع ردیت تمرکز کرده‌. این وب‌سایت امیدوار است با این اپ تجربه کاربری منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر Reddit Talk در مرحله آزمایشی قرار دارد و در اختیار عموم قرار نگرفته، با این حال کاربران ردیت می‌توانند در لیست انتظار برای دسترسی به آن قرار بگیرند. در آینده قابلیت‌های بیشتری به این اپ اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی