ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای آی‌مک جدید با رنگ‌های متنوع و نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد

اپل امشب مراسم «Spring Loaded» را برگزار می‌کند که احتمالا در آن با آی‌مک ۲۰۲۱ روبه‌رو می‌شویم. حالا در فاصله کوتاهی از این رویداد، رندرهای آی‌مک جدید منتشر شده که از طراحی جذابش خبر می‌دهد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

اپل امشب مراسم «Spring Loaded» را برگزار می‌کند که احتمالا در آن با آی‌مک ۲۰۲۱ روبه‌رو می‌شویم. حالا در فاصله کوتاهی از این رویداد، رندرهای آی‌مک جدید منتشر شده که از طراحی جذابش خبر می‌دهد.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره این محصول هستیم و اکثر آن‌ها به طراحی انقلابی این محصول در مقایسه با نسل کنونی اشاره می‌کنند. در حقیقت انتظار می‌رود آی‌مک جدید ترکیبی از آیپد پرو و مانیتور پرو دیسپلی XDR باشد. حالا رندرهای جدید چنین موضوعی را به نمایش می‌گذارند.

طبق گزارش‌ها، نمایشگر این محصول حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت و دیگر خبری از حاشیه ضخیم بخش پایینی با لوگوی اپل نخواهد بود. همین سبک طراحی آن‌ها را شبیه به پرو دیسپلی XDR می‌کند.

انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها بجای طراحی خمیده پنل پشتی به سراغ پنل تخت بروند و احتمالا یکی از آن‌ها از نمایشگر ۲۳ یا ۲۴ اینچی بهره می‌برد که جایگزین مدل ۲۱.۵ و ۲۷ اینچی می‌شود. شاید اپل از یک آی‌مک با صفحه نمایش بزرگتر از ۲۷ اینچ هم رونمایی کند.

چند روز پیش بود که یک منبع حوزه فناوری با حساب توییتری «L0vetodream» با انتشار تصویری از آی‌مک G3 و پوستر مراسم امشب اپل، بطور غیرمستقیم به رنگ‌های متنوع آی‌مک جدید اشاره کرد. البته در گذشته یکی دیگر از منابع یعنی «جان پراسر» هم از رنگ‌های مختلف این محصول خبر داده بود.

این کامپیوتر احتمالا با رنگ‌های مشابه نسل چهارم آیپد ایر یعنی نقره‌ای، خاکستری فضایی، سبز، آبی آسمانی و رزگلد از راه می‌رسد.

انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها نسل جدید آی‌مک را به دومین چیپ انحصاری خود مجهز کنند که شایعات از آن با نام M1X و M2 یاد می‌کنند. این تراشه قدرت پردازشی و گرافیکی بالاتری دارد، کمتر انرژی مصرف می‌کند و همچنین دمای پایین‌تری دارد.

برای اینکه بدانیم اپل واقعا قصد معرفی چنین محصولی را دارد یا خیر، احتمالا باید مدت کوتاهی صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی