ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک و اسپاتیفای با پروژه «بوم‌باکس» همکاری‌های خود را گسترش می‌دهند

فیسبوک و اسپاتیفای با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا روش‌های جدیدی را برای گوش دادن به موسیقی به اپلیکیشن فیسبوک اضافه کنند. این همکاری قرار است پلیر جدیدی را در اختیار کاربران فیسبوک قرار دهد ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

فیسبوک و اسپاتیفای با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا روش‌های جدیدی را برای گوش دادن به موسیقی به اپلیکیشن فیسبوک اضافه کنند. این همکاری قرار است پلیر جدیدی را در اختیار کاربران فیسبوک قرار دهد تا کاربران بتوانند بدون خروج از این اپلیکیشن آهنگ گوش کنند.

مارک زاکربرگ در مصاحبه‌ای در پلتفرم دیسکورد در گفتگو با «کیسی نیوتون» از خبرنامه Platformer این خبر را اعلام کرد. فیسبوک به‌صورت درون سازمانی از این پروژه با نام «پروژه بوم‌باکس» یاد می‌کند. این شرکت همچنین به تازگی از قابلیت‌های صوتی جدیدی برای شبکه اجتماعی خود پرده برداشته تا به رقابت با پلتفرم تازه‌وارد کلاب هاوس بپردازد.

قبلا در گزارش‌ها آمده بود که یکپارچگی فیسبوک با دنیای پادکست‌ها از طریق اسپاتیفای ممکن خواهد شد. حالا یک منبع آگاه می‌گوید این پلیر جدید که احتمالا خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها به فیسبوک اضافه می‌شود نه تنها از موسیقی بلکه از پادکست‌ها هم پشتیبانی خواهد کرد.

سخنگوی اسپاتیفای در بیانیه‌ای پیرامون این خبر گفت: «همیشه آرزو داشتیم که اسپاتیفای را در همه پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها ارائه کنیم و موسیقی و پادکست‌ها را در اختیار افراد بیشتری قرار دهیم. همکاری جدیدمان با فیسبوک گام دیگری در راستای رسیدن به همین هدف است.»

همکاری فیسبوک و اسپاتیفای به هنرمندان دنیای موسیقی هم کمک خواهد کرد تا راحت‌تر آثار خود را به اشتراک بگذارند و مخاطبانشان را افزایش دهند. اسپاتیفای همین حالا هم یکپارچگی نسبتا خوبی با سرویس‌های فیسبوک و اینستاگرام دارد. این پلتفرم در حال حاضر تا حد خوبی به کاربران اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق استوری‌های اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

مارک زاکربرگ می‌گوید: «فکر می‌کنیم صدا به یک رابط با سطح بالا تبدیل می‌شود و محصولات زیادی آمادگی ظهور در این بستر جدید را خواهند داشت. البته برخی از حوزه‌های آن مثل پادکست و چت روم‌های صوتی همین حالا هم محقق شده‌اند، ولی فکر می‌کنم در مجموع برخی از جوانب این عرصه هنوز کمتر از آن‌چه که استحقاقش را دارد مورد توجه قرار گرفته است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی