ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک کیبورد
تکنولوژی

مجیک کیبورد آیپد پرو حالا با رنگ سفید هم قابل سفارش است

اپل امشب در رویداد Spring Loaded در کنار معرفی آیفون ۱۲ با رنگ جدید بنفش، از رنگ جدید مجیک کیبورد آیپد پرو هم پرده برداشت. از این پس می‌توانید این کیبورد جذاب و کاربردی برای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۵۸

اپل امشب در رویداد Spring Loaded در کنار معرفی آیفون ۱۲ با رنگ جدید بنفش، از رنگ جدید مجیک کیبورد آیپد پرو هم پرده برداشت. از این پس می‌توانید این کیبورد جذاب و کاربردی برای پیشرفته‌ترین تبلت اپل را با رنگ سفید هم سفارش بدهید.

بهار سال گذشته بود که اپل برای اولین بار از مجیک کیبورد برای آیپد پرو رونمایی کرد؛ صفحه کلیدی تقریبا مشابه Smart Keyboard برای آیپد، ولی مجهز به یک ترک‌پد برای ناوبری بهتر در محیط آیپد او اس. از زمان رونمایی این کیبورد تا امشب، فقط نسخه مشکی رنگ آن در فروشگاه‌های اپل ارائه می‌شد اما حالا خریداران امکان سفارش رنگ سفید را هم پیدا کرده‌اند.

مجیک کیبورد آیپد پروی ۱۱ اینچی در حال حاضر ۲۹۹ دلار قیمت دارد و این در حالیست که برای آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی باید مبلغ بیشتر ۳۴۹ دلار را بپردازید. اپل دکمه‌های این کیبورد کاربردی را برای بیش از ۳۰ زبان دنیا (به غیر از فارسی) شخصی‌سازی کرده و همین حالا با مراجعه به فروشگاه‌ آنلاین اپل می‌توانید آن را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی