ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی تا پایان ۲۰۲۱ سه گوشی تاشوی جدید روانه بازار می‌کند

به گزارش منابع آگاه، هواوی احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی از سه گوشی تاشوی جدید رونمایی می‌کند و آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. اوایل اسفندماه سال گذشته غول فناوری چینی از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

به گزارش منابع آگاه، هواوی احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی از سه گوشی تاشوی جدید رونمایی می‌کند و آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اوایل اسفندماه سال گذشته غول فناوری چینی از گوشی هوشمند تاشو هواوی میت ایکس ۲ با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰،‌ اندروید ۱۰ و طراحی جدید و متفاوت رونمایی کرد. به گفته منابع آگاه، چینی‌ها قصد دارند سه گوشی تاشو جدید دیگر نیز به بازار عرضه کنند.

هواوی میت ایکس ۲ با قیمتی بالا و در حدود سه هزار دلار معرفی شد. اما به نظر می‌رسد این شرکت تصمیم دارد موبایل‌های تاشو بعدی را با قیمت مناسب‌تر و معقول‌تری روانه بازار کند تا کاربران بیشتری بتوانند آن‌ها را بخرند.

به گزارش برخی منابع آگاه،‌ سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جمله سامسونگ نیز برای ادامه سال ۲۰۲۱ برنامه‌ معرفی گوشی‌های تاشو را دنبال می‌کنند و آنها نیز به قیمت موبایل‌های تاشو خود توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

براساس برآوردها، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ در حدود هفت میلیون دستگاه گوشی تاشو در بازارهای جهانی توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شود که رقمی بسیار بالاتر از ۲.۸ میلیون دستگاه موبایل تاشو است که در سال ۲۰۲۰ در دسترس کاربران قرار گرفت. بازار گوشی‌های تاشو رونق تازه‌ای گرفته و شرکت‌های بیشتری دستگاه‌های با طراحی تاشو به بازار عرضه می‌کنند. کاربران نیز چنین طراحی متفاوتی را پذیرفته و میزان توجه به گوشی‌های تاشو بیشتر از قبل شده است.

با افزایش تولید و تنوع دستگاه‌های تاشو، قیمت چنین موبایل‌هایی نیز نسبت به قبل کمتر خواهد شد. به علاوه با افزایش حجم تولید گوشی‌های تاشو، بازار نمایشگرهای تاشو امولد نیز جان تازه‌ای گرفته و میزان عرضه پنل‌های تاشو در سال ۲۰۲۱ به ۱۲ میلیون دستگاه خواهد رسید. این در حالی است که سال گذشته میلادی تنها ۴.۴ میلیون پنل تاشو امولد به بازار عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی