ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«پولاروید گو» به عنوان کوچک‌ترین دوربین آنالوگ برند پولاروید معرفی شد

دوربین آنالوگ جدید «پولاروید گو» محصولی جمع‌وجور با قیمت ۹۹ دلار است که از نظر طراحی و کارکرد شبیه نسخه فشرده‌ای از دوربین «پولاروید Now» به نظر می‌رسد. ولی این دوربین چند ویژگی جدید مثل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

دوربین آنالوگ جدید «پولاروید گو» محصولی جمع‌وجور با قیمت ۹۹ دلار است که از نظر طراحی و کارکرد شبیه نسخه فشرده‌ای از دوربین «پولاروید Now» به نظر می‌رسد. ولی این دوربین چند ویژگی جدید مثل آینه سلفی و باتری بادوام هم دارد که به درد نسل جوان و طرفداران شبکه‌های اجتماعی می‌خورد؛ کسانی که می‌خواهند در لحظه و با حداکثر سرعت عکاسی کنند.

ابعاد پولاروید گو ۶ در ۸.۳ در ۱۰.۴ سانتی‌متر است. این دوربین از یک باتری ۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و قابلیت‌های استانداردی مثل تایمر، فلش و نوردهی دوگانه دارد. پولاروید گو به خاطر اندازه کوچکی که دارد، از یک فرمت فیلم سریع جدید استفاده می‌کند. بنابراین اگر از طرفداران قبلی پولاروید باشید، نمی‌توانید از همان فیلم‌ها برای این دستگاه استفاده کنید.

پولاروید مدعی است دوربین گو کوچک‌ترین دوربین عکاسی سریع تاریخ این شرکت است. منتها باید در آزمایش‌های عملی ببینیم که این اندازه کوچک باعث از دست رفتن کیفیت عکس‌ها می‌شود یا نه. پولاروید Now که پارسال به بازار آمدT دارای مشکلاتی در بخش فوکوس خودکار و پردازش فیلم بود. حالا اگرچه به نظر نمی‌رسد که این دوربین کوچک مشکلات دوربین قبلی پولاروید را برطرف کرده باشد، اما هنوز برای قضاوت زود است.

«اسکار اسمولوکوفسکی»، مدیرعامل شرکت پولاروید می‌گوید: «بازگرداندن نوآوری، طراحی جذاب، خلاقیت و کمی جاه‌طلبی به برند پولاروید از زمانی که سه سال پیش کار را در دست گرفتیم، هدف اصلی ما بوده است. پولاروید گو بزرگ‌ترین تلاش ما در راستای این هدف محسوب می‌شود.»

«کوئین ویتنی ویلسون»، هماهنگ‌کننده کارزار تبلیغاتی Go Create پولاروید هم گفته: «سرعت بالای ارائه خروجی در دوربین‌های پولاروید همیشه این قابلیت را در اختیار من قرار داده تا خاطرات نزدیک و ملموسم را ثبت کنم، خاطراتی که خیلی زود می‌گذرند اما بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند.»

پولاروید گو از امروز با فیلم مخصوص خود با قیمت ۱۱۹ دلار آماده ثبت سفارش است. قیمت خود دوربین ۹۹ دلار است و عرضه آن از ۷ اردیبهشت آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی