ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نانوواچ
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با نانوواچ؛ سامانه حضور و غیاب آنلاین برای کسب و کارها

پایش حضور و غیاب همیشه یکی از معضلات کسب و کارهای بزرگ بوده و هست؛ چه از سمت هیئت مدیره برای بررسی وضعیت کارکنان، چه از سمت حسابداران برای محاسبه حقوق و اضافه کاری و ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

پایش حضور و غیاب همیشه یکی از معضلات کسب و کارهای بزرگ بوده و هست؛ چه از سمت هیئت مدیره برای بررسی وضعیت کارکنان، چه از سمت حسابداران برای محاسبه حقوق و اضافه کاری و ... و چه از سمت خود کارمندان که به دلیل فراموشی یا بی‌نظمی و مسائل دیگر نمی‌توانند حضور و غیاب روزانه خود را به درستی ثبت کنند.

حالا که پاندمی کرونا به ناچار بسیاری از کارمندان را دورکار کرده این معضل از همیشه برجسته‌تر هم شده به طوری که پایش دورکاری افراد بدون کمک گرفتن از ابزار تخصصی تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد. خوشبختانه در موقعیت‌های این چنینی می‌توان ابزاری را برای حضور و غیاب پرسنل به کار گرفت که به خوبی از بی‌نظمی در سیستم کاری جلوگیری می‌کند.

نانوواچ محصولی پیشرو در سامانه‌های حضور و غیاب آنلاین ایرانیست که هم نیازهای سنتی (مثل دستگاه‌های اثر انگشت) را پوشش داده و هم راهکارهای نوینی مثل پایش دورکاری، رهگیری پرسنل میدانی و ناوگان، موقعیت جغرافیایی و... را هم برای مدیران شرکت‌ها ارائه می‌دهد. در ادامه با امکانات این سامانه بیشتر آشنا می‌شویم.

نانوواچ چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

نمایی از پنل کاربری نانوواچ

نانوواچ یک سامانه جامع و یکپارچه برای حضور و غیاب آنلاین است؛ جایی که هم مدیر بتواند کارکرد گروه‌های مختلف را تحت نظر بگیرد، هم حسابدار بتواند زحمت محاسبه دستی حضور و غیاب و اضافه‌کاری کارمندان را برای خود کمتر کند و هم کارمند به روش‌هایی بیشتر از انگشت‌زنی روزانه برای اعلام ساعات کاری خود دسترسی داشته باشد.

به غیر از تسهیل این امور با ارائه راهکارهای نرم‌افزاری، نانوواچ سامانه ارتباطی خوبی میان کارمندان و مدیران هم هست که درخواست‌های مرخصی خود را به اطلاع مقامات بالاتر برسانند. از طرف دیگر دست مدیران هم برای طراحی سیستم‌های کاری حسابی باز است و می‌توانند برای تطابق با خواسته‌های کارمندان و البته اهداف شرکت، انواع سیستم کاری (شیفتی، ثبت تردد، تقویم کاری) را برای کارمندان تعریف کرده و پیشرفت کار را تحت نظر بگیرند.

همچنین تولید دستگاه‌های اثر انگشت ثابت و اثر انگشت سیار که با سامانه نانوواچ کاملا همگامند نیز از دیگر خدمات این سرویس ایرانی هستند.

نانوواچ برای مدیران و کارمندان چه امکاناتی دارد؟

نانوواچ
نمایی از محیط پایش کارکرد برای کارمندان

نانوواچ به دو صورت در اختیار مدیران و کارمندان قرار گرفته: اپلیکیشن تحت وب و اپلیکیشن موبایل برای اندروید و iOS.

مدیران با استفاده از این سامانه می‌توانند نظارت کاملی بر گردش کار و پایش وضعیت کارمندان خود داشته باشند، چه نیروها به صورت دورکار مشغول کار باشند و چه به صورت فیزیکی در محل. از جمله امکانات نانوواچ برای مدیران در پنل کاربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تعریف انواع شیفت: گردشی، شناور، اجباری، غیراجباری، ساعتی، موظفی
  • ایجاد و ویرایش تقویم شمسی: افزودن تعطیلات، افزودن شیفت‌های کاری به تقویم
  • ایجاد سیاست‌های سازمانی: سیاست‌های ثبت تردد، سیاست‌های مرخصی، سیاست‌های اضافه کاری
  • ایجاد پروفایل با مشخصات کامل برای هر کدام از کارمندان: مشخصات شناسنامه‌ای، سیستم کاری، روش‌های ثبت تردد
  • ایجاد و ویرایش گروه‌های کاری: مدیران اجرایی، پرسنل، تعریف تیم‌ها
  • گزارش‌گیری: هم در سامانه و هم به صورت فایل اکسل از ترددها، مرخصی‌ها، غیبت‌ها و اضافه‌کاری‌ها
  • کارتابل: برای ارتباط مستقیم مدیران با کارمندان و رسیدگی به درخواست‌های آنان

نانوواچ

اما کارمندان هم از طریق اپلیکیشن و سامانه وب به چنین امکاناتی دسترسی خواهند داشت:

  • انواع روش ثبت تردد: از طریق Wi-Fi شرکت، بلوتوث، موقعیت جغرافیایی، دستگاه اثر انگشت، دورکاری و رهگیری موقعیت جغرافیایی
  • ثبت انواع درخواست: مأموریت ساعتی، مأموریت روزانه، مأموریت خارج شهر، مرخصی ساعتی و روزانه و استعلاجی، فراموشی ثبت تردد و درخواست اضافه‌کاری

خوشبختانه کار با پنل کاربری نانوواچ ساده است و به لطف سیستم راهنما و البته تیم پشتیبانی تلفنی و آنلاین نه مدیران و نه کارمندان به مشکلی در استفاده نانوواچ بر نخواهند خورد.

هزینه استفاده از نانوواچ به چه صورت است؟

۲۱ روز اول استفاده از نانوواچ کاملا رایگان است. در این مدت می‌توانید به خوبی به سامانه مسلط شده و با تمامی امکاناتش آشنا شوید. اما برای استفاده بیشتر تعرفه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که بسته به بزرگی شرکت می‌توانید از میان آن‌ها گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.

در حال حاضر تعرفه‌های یک، سه، شش و دوازده ماهه برای استفاده ۱۰۰ نفر در ماه در نانوواچ ارائه شده‌اند. هر چند برای استفاده بیشتر از ۱۰۰ نفر، تعرفه توافقی هم ارائه شده که در این صورت تخفیفات ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود.


نانوواچ با نداشتن هیچ گونه هزینه نگهداری، می‌تواند هزینه‌های سازمانی شرکت‌ها را خصوصا در ایام پاندمی به میزان قابل توجهی کاهش بدهد. ضمن این که ۲۱ روز استفاده رایگان، رابط کاربری ساده و آسان برای کار، وجود تعرفه و پلن‌های متفاوت و تیم تخصصی مشاوره و پشتیبانی هم سبب می‌شوند که در استفاده از آن تجربه رضایت‌بخشی داشته باشید.

برای شروع استفاده از نانوواچ می‌توانید همین حالا به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

اپلیکیشن حضور و غیاب نانوواچ

اپلیکیشن حضور و غیاب نانوواچ

سازنده: نانوواچ قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 70 / 41 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hasan
    Hasan | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    من الان یک سالی هست ازشون استفاده میکنم ، واقعا از لحاظ امکاناتی خوبه ، ایرادی که بهش هست اینه که نحوه ثبت ورود خروج خیلی عجیب و با مشکل هست و رابط کاربری واقعا جای پیشرفت زیادی داره، اما در کل نرم‌افزار خوبی هست

مطالب پیشنهادی