ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نسخه ویژه نیسان GTR NISMO مدل ۲۰۲۲ رسما معرفی شد

مدل تولید محدود نیسان GTR NISMO با مدل سال 2022 در حالی معرفی شد که قرار است در پاییز سال جاری به دست مشتریان خود برسد. در بخش قوای محرکه شاهد هیچ گونه تغییری نیستیم ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

مدل تولید محدود نیسان GTR NISMO با مدل سال 2022 در حالی معرفی شد که قرار است در پاییز سال جاری به دست مشتریان خود برسد. در بخش قوای محرکه شاهد هیچ گونه تغییری نیستیم و همان موتور 3.8 لیتری V-6 دو توربو مجهز به گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیرو را به هر چهار چرخ ارسال می‌کند.

اما در بخش ظاهری یک رنگ خاص با نام «Stealth Gray»به همراه چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی با تم قرمز رنگ و کاپوت ساخته شده از فیبرکربن به همراه جدیدترین لوگوی شرکت نیسان بهره می‌برد.

از دیگر موارد اختصاصی نیز می‌توان به ثبت نام تکنسینی که موتور این GTR را به صورت اختصاصی با دست تولید کرده اشاره کرد.

در حال حاضر قیمت این مدل مخصوص مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که باید شاهد برچسب قیمتی بیشتر از 212 هزار دلار برای این مدل خاص باشیم.

جالب است بدانید که نیسان بیش از 12 سال است که نسل فعلی GTR را به فروش می‌رساند و در این سالها به ارائه فیس لیفت جدید بسنده کرده‌است.

گرچه این شرکت کانسپت‌هایی را در سالیان گذشته به نمایش گذاشته‌است اما به نظر نمی‌رسد که به زودی این شرکت توانایی عرضه نسل جدید GTR را داشته‌باشد.

در حال حاضر نیسان مدل 400Z را برای عرضه در بازار در دست و بال خود دارد که با توجه به قیمت مناسب به احتمال زیاد در بازار خودروهای اسپرت موفق ظاهر خواهد شد.

نیسان در سال‌های قبل چالش‌های اساسی در بخش مدیریتی و مالی را پشت سر گذاشته‌است و رابطه تجاری آن با رنو و گروه بزرگ نیسان، میتسوبیشی، رنو بشدت زیر سوال رفته‌است.

همین مسائل از مهم‌ترین دلایل به تاخیر افتادن عرضه نسل جدید نیسان GTR است. گرچه نمی‌توان حرکت بازار به سمت خودروهای برقی و هیبریدی و نسل جدیدی از محصولات را کتمان کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی