ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection رونمایی شد

برند لوکس لینکلن با رونمایی از یک کانسپت جدید با نام Zephyr Reflection در نمایشگاه خودروی شانگهای، برداشتی تازه از زبان طراحی «پرواز آرام» را به نمایش گذاشت. نکته جالب اینکه این کانسپت برخلاف سایر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

برند لوکس لینکلن با رونمایی از یک کانسپت جدید با نام Zephyr Reflection در نمایشگاه خودروی شانگهای، برداشتی تازه از زبان طراحی «پرواز آرام» را به نمایش گذاشت. نکته جالب اینکه این کانسپت برخلاف سایر خودروهای جدید که عموما کراس اوور هستند٬ در قالب یک مدل سدان رونمایی شده، چرا که از دید لینکلن تقاضا برای سدان‌های لوکس کماکان زیاد بوده و نسخه نهایی آن از شانس موفقیت در بازار چین برخوردار است.

کانسپت لینکلن Zephyr Reflection پیش‌نمایشی از یک مدل مخصوص بازار چین است که اواخر امسال معرفی خواهد شد. این کانسپت زیبا با در نظر گرفتن نیازها و سلایق مشتریان چینی طراحی شده و در آن تکنولوژی‌های نوین با عناصر لوکس گره خورده‌اند.

در نگاه نخست به Zephyr Reflection جلوپنجره بروز خاص آن جلب توجه می‌کند. طراحان لینکلن در خلق این بخش از آسمان شب و ستارگان الهام گرفته‌اند و الگوهای موجود یادآور انفجار یک ستاره هستند. نوار LED که از چراغ‌ها شروع شده و در قسمت میانی به لوگوی کمپانی ختم می‌شود، تکمیل‌کننده جذابیت Zephyr Reflection در نمای روبرو است.

در نمای جانبی، شیب زیاد سقف سبب شده تا Zephyr Reflection شبیه خودروهای کوپه دیده شود. به گفته لینکلن بدنه قطره‌ای شکل این کانسپت از مدل اصلی Zephyr که در دهه 30 میلادی روی خط تولید قرار داشت، اقتباس شده است.

در نمای عقب شاهد طرحی نسبتا ساده و آماده تولید هستیم. همانند اکثر خودروهای جدید، Zephyr Reflection هم از چراغ‌های عقب سرتاسری باریک بهره می‌برد.

در داخل کابین نمایشگری که کل عرض داشبورد را فراگرفته، اصلی‌ترین المان موجود است. در طراحی رابط کاربری این نمایشگر هم از ستارگان و آسمان شب الگوبرداری شده و کاربر می‌تواند از بین سه تم نرمال، اسپرت و Zen نمونه دلخواه را انتخاب کند. این نمایشگر هم برای ارائه اطلاعات و هم برای سرگرم کردن راننده و سرنشین کناری کاربرد دارد.

متاسفانه در رابطه با مشخصات پیشرانه اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته و معلوم نیست که نیروی مورد نیاز کانسپت Zephyr Reflection به چه طریق تامین می‌شود.

ناگفته نماند در کنار رونمایی از مفهومی Zephyr Reflection، لینکلن از یک اپلیکیشن جدید با نام ID نیز در شانگهای پرده‌برداری کرده است این اپلیکیشن که بر مبنای اپلیکیشن Way توسعه یافته، به مشتریان کمپانی اجازه می‌دهد به تعدادی از خدمات دیجیتال دسترسی داشته باشند. اطلاع از شرایط پیش‌فروش‌ها، سفرها و سرگرمی‌ها برخی از خدماتی هستند که به آنها اشاره شده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی