ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر از آزمایش ویژگی جدید «Professional Profiles» برای کسب‌وکارها خبر داد

شبکه اجتماعی توییتر به شدت تلاش می‌کند تا به ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شود. به همین منظور ویژگی جدیدی به نام  «Professional Profiles» را آزمایش می‌کند که بخش جدیدی را به پروفایل کاربری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

شبکه اجتماعی توییتر به شدت تلاش می‌کند تا به ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شود. به همین منظور ویژگی جدیدی به نام  «Professional Profiles» را آزمایش می‌کند که بخش جدیدی را به پروفایل کاربری حساب‌های کاربری کسب و کارها اضافه می‌‌کند.

ویژگی جدید توییتر ابزار و قابلیت‌های خاصی متناسب با نیاز کسب و کارها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به گفته این شرکت «Professional Profiles» ابزار جدیدی است که به کسب‌وکارها، سازمان‌های غیرانتفاعی، ناشران و تولید کنندگان و به طور کلی هر نهادی  که از توییتر برای کار خود استفاده می‌کند، اجازه می‌دهد تا در پروفایل مربوطه اطلاعات خاصی مربوط به تجارت خود را به نمایش بگذارد.

با قابلیت Professional Profiles بخش جدیدی در پروفایل کاربری ایجاد خواهد شد که شامل اطلاعاتی از جمله آدرس و اطلاعات تماس می‌شود. توییتر مدتی‌ است سعی می‌کند فعالیت صاحبان کسب و کار را در پلتفرم خود ساده‌تر کند. پیش از این اعلام شده بود که کارت جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد که مانند فیسبوک و اینستاگرام کاربران با استفاده از آن می‌توانند خرید‌های خود را انجام دهند.

با این وجود علاوه بر اینکه توییتر سعی دارد با هدف کمک به کسب‌وکارها پایگاه جدیدی برای معامله‌ها فراهم کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کند، یک مدل درآمد ثابت نیز برای خود به وجود بیاورد. بنابراین ایجاد پروفایل‌های تجاری علاوه بر اینکه فرصت‌های رشد بسیار زیادی برای توییتر به وجود می‌آورند، بستر جدیدی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند که به حضور موثرتر کسب‌وکارها در این پلتفرم کمک می‌کند.

در حال حاضر این قابلیت جدید توییتر برای تعداد محدودی از کسب‌وکارهای ایالات متحده فعال شده است. اما به گفته این شرکت طی ماه‌های آتی حساب‌های کاربری بیشتری امکان دسترسی به این ویژگی را خواهند داشت. باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری از کسب‌وکارها و برندهای تجاری دنیا در حال حاضر حساب کاربری توییتر دارند و با استفاده از این پلتفرم با طرفداران خود در ارتباط هستند؛ بنابراین این قابلیت می‌تواند تحول بسیار بزرگی برای این شرکت محسوب شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AliQaaf
    AliQaaf | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    ممنون میشم اگر ترازبندی متون(جاستیفای) را به شکل منظمی تنظیم کنید. خواندن در این حالت مشکل است و برای خوانندگانی مثل من که دارای خوانش‌پریشی هستیم، مشکلاتی را پدید می‌آورد.

  • AliQaaf
    AliQaaf | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

    درود. سپاس از مقالۀ مفیدتون.

مطالب پیشنهادی