ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ ردمی K40 با امتیاز چشمگیر و قابل توجهی در بنچمارک AnTuTu رویت شد

گوشی گیمینگ ردمی K40 Game Enhanced Edition که قرار است هفتم اردیبهشت ماه معرفی شود، موفق به کسب امتیاز قابل توجهی در بنچمارک AnTuTu شد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، این گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گوشی گیمینگ ردمی K40 Game Enhanced Edition که قرار است هفتم اردیبهشت ماه معرفی شود، موفق به کسب امتیاز قابل توجهی در بنچمارک AnTuTu شد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، این گوشی هوشمند عضوی از خانواده ردمی K40 و موبایل مخصوص گیمینگ خواهند بود. پوسترهایی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده است، برخی مشخصات اصلی آن از جمله بهره مندی از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک را مشخص کرده است.

باتوجه به نتایج بنچمارک AnTuTu موبایل جدید ردمی موفق به کسب امتیاز چشمگیر ۷۲۴،۴۹۵ شده است که  از امتیاز گوشی‌های وان پلاس 9R و ویوو X60 پرو که از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برند امتیاز بالاتری را از آن خود کرده است.

در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که نسخه ارزان قیمت این گوشی نیز با چیپست دیمنسیتی ۱۱۰ مدیاتک، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. طبق اطلاعات موجود، این نسخه از گوشی گیمینگ ردمی K40 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سامسونگ با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و سرعت نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست که نسخه ارزان قیمت ردمی K40 Game Standard Edition در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما به احتمال زیاد همزمان با نسخه اصلی به بازار عرضه می‌شود. گزارش شده است که قیمت نسخه اصلی این گوشی گیمینگ حدود ۳۰۵ دلار خواهد بود. بنابراین کاملا مشخص است که نسخه استاندارد با قیمت کمتری وارد بازار شود.

در یکی از تیزرهای ردمی به سیستم خنک کننده این کوشی هوشمند نیز اشاره شده بود. با توجه به اینکه موبایل جدید مخصوص گیمینگ است، بهره مندی از سیستم خنک کننده بزرگ‌تر با مساحت حدود ۱۱۵۴۰ میلی متر به جذابیت این موبایل برای خرید توسط کاربرانی که قصد دارند از آن برای بازی کردن استفاده کنند، می افزاید. هنوز ردمی توضیحی در مورد مکانیزم سیستم خنک کننده ارائه نکرده است.

درنهایت باید دید گوشی هوشمند جدید مخصوص گیمینگ ردمی با چه مشخصاتی از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی