ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام تبلیغات را به بخش Reels می‌آورد

اینستاگرام می‌خواهد از تمام بخش‌های اپ خود برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد استفاده کند و حالا قصد دارد تبلیغات را به Reels بیاورد. ریلز که تفاوتی با تیک‌تاک ندارد، ابتدا بطور آزمایشی در کشورهای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵

اینستاگرام می‌خواهد از تمام بخش‌های اپ خود برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد استفاده کند و حالا قصد دارد تبلیغات را به Reels بیاورد.

ریلز که تفاوتی با تیک‌تاک ندارد، ابتدا بطور آزمایشی در کشورهای هند، برزیل، آلمان و استرالیا میزبان تبلیغات می‌شود. در ماه‌های بعدی شاهد چنین برنامه آزمایشی در کشورهای دیگری خواهیم بود. تبلیغات مانند ویدیوهای Reels می‌توانند حداکثر ۳۰ ثانیه باشند و در حالت‌های عمودی و تمام صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

برخلاف تبلیغات در استوری‌ها، کاربران می‌توانند تبلیغات را در ریلز ببینند، لایک و ذخیره کنند، به اشتراک بگذارند، نظر بدهند یا اینکه از آن‌ها بگذرند.

کمپانی مادر اینستاگرام یعنی فیسبوک هم پیش نمایشی از استیکر جدید تبلیغات برای استوری‌های فیسبوک ارائه کرده که در هفته‌های آینده مورد آزمایش قرار می‌گیرد. با ضربه روی این استیکرها، کاربران می‌توانند یک محصول بخرند. اینفلوئنسرها بخشی از درآمد فروش را دریافت خواهند کرد.

اینستاگرام

آوردن تبلیغات به بخش ریلز جای تعجب چندانی ندارد چرا که فیسبوک برای کسب درآمد از هر فرصتی استفاده می‌کند. با این حال این کمپانی پیش از اینکه تبلیغات را در این بخش ممکن کند، قابلیت خرید را بطور جهانی منتشر کرد. باید منتظر ماند و دید کاربران نسبت به این تبلیغات چه واکنشی از خود نشان می‌دهند.

با استیکرهای تبلیغات، افراد بیشتری می‌توانند اینفلوئنسر شوند و محصولات برندهای مختلف را به فروش برسانند. علاوه بر این، چنین رویکردی منجر به تبلیغات طبیعی‌تری می‌شود.

در تصویر منتشر شده از استیکر تبلیغات توسط فیسبوک، کلمه اسپانسر وجود دارد اما چندان قابل تشخیص نیست و این کمپانی از فونت باریکی استفاده کرده. بنابراین احتمالا بسیاری از کاربران متوجه چنین تبلیغاتی و پرداخت بخشی از هزینه‌ها به اینفلوئنسرها نخواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی