ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ذن‌فون ۸ را اعلام کرد

ایسوس با راه‌اندازی صفحه‌ای در وب‌سایتش از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش، سری ذن‌فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت خبر داد. طبق این تصویر، این سری شامل یک نسخه کامپکت هم می‌شود. مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

ایسوس با راه‌اندازی صفحه‌ای در وب‌سایتش از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش، سری ذن‌فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت خبر داد. طبق این تصویر، این سری شامل یک نسخه کامپکت هم می‌شود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره پرچمدارهای آینده این کمپانی تایوانی هستیم که بسیاری از آن‌ها به ذن‌فون ۸ مینی اشاره کرده‌اند. حالا در صفحه مربوط به تاریخ رونمایی از این محصولات، ایسوس با متن «بزرگ در عملکرد، کامپکت در اندازه» چنین موضوعی را تایید کرده است.

این گوشی هوشمند کامپکت در گذشته در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود که از تجهیز آن به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۶ گیگابایت رم خبر می‌داد، بنابراین با دستگاه قدرتمندی روبه‌رو خواهیم شد. انتظار می‌رود ایسوس این محصولش را به نمایشگر ۵.۹ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز کند.

در کنار نسخه مینی، باید منتظر معرفی نسخه استاندارد این سری از پرچمدارهای تایوانی‌ها هم باشیم. ذن‌فون ۸ اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که بخشی از مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد.

ذن‌فون ۸

این گوشی هوشمند مانند برادر کوچکترش به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود. دستگاه حاضر در این بنچمارک تنها ۸ گیگابایت رم دارد، اما به احتمال زیاد نسخه دارای ۱۶ گیگابایت رم آن هم وارد بازار می‌شود. با وجود این میزان رم، پرچمدار ایسوس توانسته در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۱۲۴ و ۳۶۶۹ را بدست آورد که تفاوت چندانی با نسخه مینی ندارد.

انتظار می‌رود این دستگاه هم مانند ذن‌فون ۸ مینی به نمایشگر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. روی پنل پشتی این محصولات هم شاهد استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 و سونی IMX663 خواهیم بود.

در حال حاضر نمی‌دانیم ایسوس در مراسم ۲۲ اردیبهشت از چند گوشی رونمایی می‌کند، اما احتمالا با 3 دستگاه شامل ذن‌فون ۸ مینی، نسخه استاندارد و پرو روبه‌رو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی