ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نوا ۸ پرو 4G با چیپ کرین ۹۸۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

هواوی چندین ماه پیش از گوشی نوا ۸ پرو 5G رونمایی کرد و حالا تصمیم گرفته مدل 4G این دستگاه را معرفی کند. هواوی نوا ۸ پرو 4G از مشخصات مشابه با برادرش بهره می‌برد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

هواوی چندین ماه پیش از گوشی نوا ۸ پرو 5G رونمایی کرد و حالا تصمیم گرفته مدل 4G این دستگاه را معرفی کند. هواوی نوا ۸ پرو 4G از مشخصات مشابه با برادرش بهره می‌برد با این تفاوت که از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند.

هواوی برای این محصولش چیپست کرین ۹۸۵ و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 11.0 را درنظر گرفته و آن را در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌کند که البته هردوی آن‌ها ۸ گیگابایت رم دارند.

هواوی نوا ۸ پرو 4G به نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که درون آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. در بالای این پنل شاهد یک حفره بیضی شکل هستیم که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استاندارد و ۳۲ مگاپیکسلی اولترا واید را میزبانی می‌کند.

هواوی نوا ۸ پرو 4G

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. این دستگاه همچنین از دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد.

هواوی نوا ۸ پرو 4G در چهار رنگ وارد بازار می‌شود و دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. کاربران برای شارژ این باتری باید از پورت USB-C استفاده کنند که با توجه به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، در کمتر از یکساعت بطور کامل شارژ می‌شود. در حقیقت ۶۰ درصد ظرفیت باتری آن در مدت ۱۵ دقیقه شارژ خواهد شد و با ۲۰ دقیقه انتظار بیشتر، به باتری با ظرفیت کامل دست پیدا می‌کنید.

هواوی نوا ۸ پرو 4G

هواوی در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه جدیدترین محصولش منتشر نکرده، با این حال قیمتی کمتر از مدل 5G خواهد داشت. مدل 5G این گوشی هوشمند در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۶۱۵ دلار دارد و در مدل مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۶۸۰ دلار فروخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی