ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای جزئیات جدیدی از گلکسی S21 FE سامسونگ

اواخر فروردین ماه حساب توییتر «OnLeaks» برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE را به اشتراک گذاشت و حالا ظرفیت باتری این گوشی هوشمند پرطرفدار فاش شده است. انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با نمایشگر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

اواخر فروردین ماه حساب توییتر «OnLeaks» برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE را به اشتراک گذاشت و حالا ظرفیت باتری این گوشی هوشمند پرطرفدار فاش شده است.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE با نمایشگر با نرخ تازه‌سازی بالا، دوربین اصلی سه‌گانه و چیپستی قدرتمند در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی شود. سال گذشته، سامسونگ گلکسی S20 FE را با باتری با ظرفیت مشابه گلکسی S20 پلاس به بازار عرضه کرد. برخی بر این باورند که امسال نیز کره‌ای‌ها به سنت سال قبل، گلکسی S21 FE‌ را با باتری با ظرفیت مشابه گلکسی S21‌ پلاس یعنی با باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌کنند.

با این وجود به نظر نمی‌رسد سامسونگ چنین تصمیمی برای ظرفیت باتری گلکسی S21 FE گرفته باشد. براساس اطلاعات فاش شده از سوی برخی منابع آگاه «GalaxyClub»، به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE‌ با شماره مدل SM-G990B با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی از راه می‌رسد.

گلکسی S21 FE

این گوشی هوشمند ظاهرا قرار است با باتری با شماره مدل EB-BG990ABY و ظرفیت نامی ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعت رونمایی شود که معمولا کره‌ای‌ها از آن به عنوان باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی یاد می‌کنند.

پیش از این گفته شده بود که گلکسی S21 FE از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد اینفینیتی O با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ظاهرا قرار است در پنج رنگ خاکستری/نقره‌ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید در دسترس کاربران قرار گیرد.

دوربین سلفی موبایل جدید کره‌ای‌ها ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود، به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی مجهز می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد.

چندین هفته پیش گزارشی درباره نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۸ مرداد می‌داد. در حالی که امکان تغییر این تاریخ وجود دارد، تا معرفی این گوشی هوشمند باید چندین ماه دیگر صبر کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی