ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میت ۴۰ پرو 4G به اولین گوشی هواوی با سیستم عامل هارمونی تبدیل می‌شود

چند روز پیش گوشی میت ۴۰ پرو 4G در سایت رسمی هواوی قرار گرفت، اما در آن اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ عرضه و همچنین سیستم عاملش وجود نداشت. حالا پیش از عرضه، این محصول در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

چند روز پیش گوشی میت ۴۰ پرو 4G در سایت رسمی هواوی قرار گرفت، اما در آن اطلاعاتی درباره قیمت، تاریخ عرضه و همچنین سیستم عاملش وجود نداشت. حالا پیش از عرضه، این محصول در دیتابیس TENAA مشاهده شده که از تجهیز آن به سیستم عامل هارمونی حکایت دارد.

طبق اسناد TENAA، این گوشی هوشمند از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ بهره می‌برد. انتظار می‌رود این سیستم عامل در مقایسه با اندروید و iOS تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار خریداران قرار دهد. در کنار استفاده از هارمونی، میت ۴۰ پرو 4G دارای سرویس‌های موبایل هواوی یا HMS هم خواهد بود.

میت ۴۰ پرو 4G

طبق گزارش‌ها، هواوی می‌خواهد سیستم عامل هارمونی را تا پایان ۲۰۲۱ به ۳۰۰ میلیون دستگاه بیاورد. حالا ظاهرا میت ۴۰ پرو 4G تبدیل به اولین دستگاه این برند با سیستم عامل پیش فرض هارمونی می‌شود و در آینده سری P50 با این سیستم عامل از راه می‌رسد. هواوی به تازگی ابزاری برای تجربه اجرای اپ‌های هارمونی راه‌اندازی کرده است.

گوشی جدید چینی‌ها تفاوتی با نسخه 5G خود ندارد و شاهد مشخصات فنی یکسانی میان آن‌ها هستیم. این دستگاه به نمایشگر ۶.۷۶ اینچی OLED با رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۴۴ پیکسل مجهز شده که در بالای آن حفره‌ای بزرگ به چشم می‌خورد.

قدرت این موبایل را چیپ کرین ۹۰۰۰ 4G تامین می‌کند و ۸ گیگابایت رم دارد. انتظار می‌رود هواوی جدیدترین محصولش را با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند. باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این گوشی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی مجهز به لرزشگیر اپتیکال همراهی می‌شود. در بالای نمایشگر این موبایل هم دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه لنز ToF 3D قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی