ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپاتیفای همزمان با رونمایی از پلیر فیسبوک، هزینه اشتراک‌ها را افزایش داد

مارک زاکربرگ هفته پیش از همکاری با اسپاتیفای برای توسعه پلیری به منظور پخش آهنگ در اپلیکیشن‌های فیسبوک خبر داد. حالا امروز اسپاتیفای رسما از مینی‌پلیر این شرکت پرده برداشته که همزمان با افزایش قیمت ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

مارک زاکربرگ هفته پیش از همکاری با اسپاتیفای برای توسعه پلیری به منظور پخش آهنگ در اپلیکیشن‌های فیسبوک خبر داد. حالا امروز اسپاتیفای رسما از مینی‌پلیر این شرکت پرده برداشته که همزمان با افزایش قیمت اشتراک‌های این سرویس برای ۲۷ کشور منتشر می‌شود.

پروژه مشترک اسپاتیفای و فیسبوک که با نام «بوم‌باکس» شناخته می‌شود، به شما اجازه می‌دهد به هر آهنگ یا پادکستی که توسط دوستانتان به اشتراک گذاشته شده، به‌طور مستقیم از داخل News Feed گوش کنید. اسپاتیفای می‌گوید اولین باری که می‌خواهید به این آهنگ‌ها گوش کنید از شما خواسته می‌شود که اپ فیسبوک را به اسپاتیفای وصل کنید.

پخش آهنگ‌ها داخل فیسبوک بدون تداخل با گشت و گذار شما در این شبکه اجتماعی ادامه پیدا می‌کند و فقط در پایین صفحه پلیر کوچکی را می‌بینید که کنترل‌هایی مثل توقف آهنگ یا بستن پلیر را به شما نشان می‌دهد. این پلیر شباهت زیادی به پلیر اپ موبایل اسپاتیفای دارد.

اسپاتیفای می‌گوید کاربران پریمیوم به تمام قابلیت‌های پلیر دسترسی خواهند داشت، اما کاربران رایگان فقط می‌توانند از حالت شافل استفاده کنند. همچنین، اگر اکانت اسپاتیفای نداشته باشید، فقط می‌توانید به یک پیش‌نمایش ۳۰ ثانیه‌ای از آن آهنگ یا پادکست گوش کنید. مینی‌پلیر اسپاتیفای در اپ فیسبوک در کشورهای آرژانتین، استرالیا، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ال سالوادور، گواتمالا، هندوراس، اندونزی، اسرائیل، ژاپن، مالزی، مکزیک، نیوزلند، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، آفریقای جنوبی، تایلند، اوروگوئه و ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد.

اسپاتیفای همچنین هزینه برخی اشتراک‌های خود را در بخش‌هایی از اروپا، انگلیس و آمریکا افزایش داده است. اشتراک ماهانه خانوادگی در آمریکا از ۱۴.۹۹ به ۱۵.۹۹ دلار، اشتراک ماهانه دانشجویی در انگلیس از ۴.۹۹ به ۵.۹۹ پوند، اشتراک ماهانه دونفره در انگلیس از ۱۲.۹۹ به ۱۳.۹۹ پوند و اشتراک ماهانه خانوادگی در انگلیس از ۱۴.۹۹ به ۱۶.۹۹ پوند رسیده است. در اشتراک خانوادگی تا شش نفر می‌توانند از یک اکانت استفاده کنند.

در برخی از کشورهای اروپایی مثل ایرلند هم هزینه اشتراک ماهانه دانشجویی و دونفره با افزایش یک یورویی به ۵.۹۹ و ۱۲.۹۹ یورو رسیده. هزینه اشتراک ماهانه خانوادگی حالا در اروپا ۱۷.۹۹ یورو است. قیمت سرویس‌های اسپاتیفای قرار است در بخش‌هایی از آسیا و آمریکای جنوبی هم افزایش یابد. البته اسپاتیفای به کاربران فعلی خود یک ماه زمان اضافه می‌دهد و بعد افزایش قیمت‌ها را اعمال می‌کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی