ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر با همکای یک شرکت چینی وارد بازار حافظه SSD و رم شد

ایسر با همکاری تولیدکننده چینی به نام «Biwin» محصولات جدیدی از جمله رم و حافظه SSD تولید می‌کند و لوگوی ایسر روی محصولات جدید تولید شده چینی درج می‌شود. ایسر با انتشار پستی از همکاری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

ایسر با همکاری تولیدکننده چینی به نام «Biwin» محصولات جدیدی از جمله رم و حافظه SSD تولید می‌کند و لوگوی ایسر روی محصولات جدید تولید شده چینی درج می‌شود.

ایسر با انتشار پستی از همکاری جدید خود با شرکت چینی خبر داد. شایان ذکر است با وجودی که لوگوی ایسر روی محصولات می‌خورد، اما در نهایت شرکت چینی Biwin آن‌ها را تولید می‌کند و ضمانت این محصولات را برعهده دارد.

ایسر تنها شرکت بزرگی نیست که با شرکت چینی Biwin به این شکل همکاری می‌کند. این تولید کننده چینی برای برندهای مطرح دیگری همچون اچ‌پی نیز محصولاتی همچون SSD‌های قابل حمل، SSD‌های ۲.۵ اینچی SATA‌ به علاوه NVMe SSD و RAM تولید می‌کند.

ایسر

هدف از همکاری ایسر با این شرکت چینی آن است که محصولاتی با مارک ایسر در بازار ایالات متحده، چین، بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا و انگلیس عرضه کند. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید تحت برند ایسر به اشتراک گذاشته نشده است.

شرکت‌های ایسر و Biwin  کار را با تولید SATA SSD با فرم فکتور ۲.۵ اینچی به نام SA100 که شامل نسخه حداکثر ۱.۹۲ ترابایتی است و از سرعت خواندن ۵۶۰ مگابایت بر ثانیه بهره می‌برد،‌ شروع کرده‌‌اند.

محصول دیگر این همکاری  RE100 است که با فرم فکتور ۲.۵ اینچی یا به صورت M.2 SATA SSD عرضه می‌شود و از پیکربندی با ظرفیت حداکثر 4 ترابایت برخوردار است و سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب ۵۶۰ مگابایت در ثانیه و ۵۲۰ مگابایت در ثانیه است.

محصول دیگر یک SSD بسیار سریع‌تر  M.2 PCIe 3.0 NVMe SSD است که FA100 نام دارد و با ظرفیت ۲ ترابایت، سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب به ۳۳۰۰ مگابیت در ثانیه و ۲۷۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد.

این دو کمپانی در همکاری نزدیک خود همچنین مجموعه‌ای از رم لپ تاپ و دسکتاپ را به بازار عرضه می‌کنند که دارای ظرفیت از ۴ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت بوده و از سرعت ۳۶۰۰ مگاهرتز بهره می‌برند. در وب‌سایت رسمی ایسر نام تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت چینی قرار داده شده و در مقابل آن عبارت «به زودی» دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی