فروش کفش‌های کانیه وست به قیمت سرسام آور ۱.۸ میلیون دلار

فروش کفش‌های کانیه وست به قیمت سرسام آور ۱.۸ میلیون دلار

کفش‌های نایکی کانیه وست در یک فروش محرمانه به قیمت ۱.۸ میلیون دلار به فروش رسید و به گران‌ترین اسنیکرهای دنیا تبدیل شد. این کفش‌ها از ارزش اولیه خود که ۱ میلیون دلار بود عبور کرده و به بالاترین قیمت تاریخ برای یک اسنیکر دست یافتند. روز دوشنبه این خبر در یک حراجی در بیانیه‌ای تایید شد.

اولین بار که این رپر آمریکایی از کفش‌های خود استفاده کرد در سال ۲۰۰۸ و در جریان ۵۰مین مراسم جوایز گرمی بود. این حراجی مذکور ادعا می‌کند این مزایده آن‌ها به اولین حراجی تبدیل شده که یک کفش اسنیکر را به بالاتر از قیمت ۱ میلیون دلار به فروش می‎‌رساند. این کفش‌ها توسط کمپانی RARES خریداری شد. ریرز یک بستر سرمایه‌گذاری است که به کاربران امکان خرید و فروش سهام اسنیکرهای محدود و پرطرفدار را می‌دهد.

مدیر عامل RARES در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که : «خرید این کفش‌ها که در مراسم گرمی پوشیده شده مانند خرید قطعه‌ای از تاریخ است». برام واکتر، رئیس حراجی‌ای که کفش‌های کانیه وست در آن به فروش رفته در یک بیانیه اعلام کرد: «طراحی کفش‌های اسنیکر کانیه وست یکی از تاثیرگذارترین طراحی‌های لباس و کفش در زمان ما است.»

کانیه اومری وست، رپر، آهنگساز و تهیه کننده حوزه موسیقی در کشور آمریکاست. او در ابتدا آهنگساز بود و فعالیتش را به صورت رسمی از سال ۲۰۰۰ شروع کرد. او آلبوم اول خود را در سال ۲۰۰۴ منتشر کرد که این آلبوم در ۴۷مین جوایز گرمی، جایزه بهترین آلبوم را بدست آورد. او سپس در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ آلبوم‌های بعدی خود را منتشر کرد که آن‌ها نیز جوایز بهترین آلبوم رپ در سری جوایز گرمی را دریافت کردند. کانیه وست یک بار دیگر و در سال ۲۰۱۰ بخاطر یکی از آلبوم‌های خود جایزه گرمی بهترین آلبوم رپ را بدست آورده است.

کانیه وست در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۰ به عنوان کاندیدای مستقل شرکت که توانست ۶۰ هزار رای برای خود جمع آوری کند. او برای انتخابات ۲۰۲۴ نیز اعلام کرده که حضور می‌یابد. کانیه وست تاکنون موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده و یکی از هنرمندانی است که این تعداد جایزه گرمی را بدست آورده است. وی در سال ۲۰۱۴ با کیم کارداشیان، مدل معروف ازدواج کرد و حاصل این ازدواج ۴ فرزند می‌باشد. زمزمه‌هایی از طلاق و مشکل بین این دو زوج نیز به گوش می‌رسد و چند ماه قبل بود که خبر رسید کیم کارداشیان رسما درخواست طلاق داده است.

بیشتر بخوانید:

دلیل اصلی جدایی کیم کارداشیان و کانیه وست با افشای اسناد طلاق آن ها فاش شد

مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • ریز احمد اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

    میگن تو غرب گمراهی نوین وجود داره همینه ها!!! الان این همه گشنه و کارتن خواب وجود دارن تو امریکا بعد کفش یه خواننده دست چندم اینجوری به فروش میره!

    • lindows اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰

      دست چندم ؟؟؟ مغزتو در بیار یه کارواش ببر عزیز دلم . درسته این کفش به قیمت سرسام آور فروخته شده ولی درست بخونی شرکتی خریده که سرمایه گذاره و پول راکد نمیمونه . درک این مطلب یخورده سخته باید کمی مطالعه داشته باشی راستی طرف ۲۱ جایزه گرمی برده . البته بنظرم شما گرمی رو به منظور کیلویی برداشته کردی ولی خوب اون یچیز دیگس .