ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با Quick Share انتقال فایل بین گوشی و لپ‌تاپ گلکسی بوک را ممکن می‌کند

قابلیت Quick Share یک سرویس اشتراک‌گذاری فایل در فواصل نزدیک است که سامسونگ اولین بار آن را همراه با گوشی‌های گلکسی خود معرفی کرده بود. این قابلیت تا حدی شبیه Wi-Fi Direct عمل می‌کند و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۳۸

قابلیت Quick Share یک سرویس اشتراک‌گذاری فایل در فواصل نزدیک است که سامسونگ اولین بار آن را همراه با گوشی‌های گلکسی خود معرفی کرده بود. این قابلیت تا حدی شبیه Wi-Fi Direct عمل می‌کند و حالا به شما اجازه می‌دهد تصاویر، فایل‌ها، ویدیوها، لینک‌ها و غیره را بین لپ‌تاپ‌ها و سایر محصولات گلکسی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، جابه‌جا کنید.

سرویس Quick Share سازوکار اشتراک‌گذاری فایل بین دستگاه‌های سامسونگ را ساده‌تر می‌کند. این قابلیت نیاز به وجود کابل فیزیکی یا اینترنت برای ایجاد ارتباط بین دستگاه‌ها را از بین می‌برد. در گذشته انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی تا حدی سخت و چالش‌برانگیز بود. ولی حالا Quick Share به شما اجازه می‌دهد به راحتی بین موبایل‌های گلکسی و سری لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک پرو انواع فایل‌ها را جابه‌جا کنید.

با کمک Quick Share دستگاه‌ها به‌صورت محلی به هم وصل می‌شوند. به همین دلیل حتی بدون اتصال اینترنت می‌توانید فایل‌های سنگین خود را منتقل کنید. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد تعیین کند که بقیه امکان مشاهده دستگاه او را داشته باشند یا نه. امکان پیکربندی این تنظیمات در دو حالت Everyone و Contacts وجود دارد تا به ترتیب بتوانید به همه یا فقط مخاطبان خودتان اجازه دهید برای شما فایل بفرستند.

سرویس Quick Share به‌صورت انحصاری فقط در دسترس محصولات سامسونگ قرار می‌گیرد. بنابراین برای استفاده از آن به لپ‌تاپ‌های گلکسی و گوشی‌های گلکسی نیاز دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی