ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بوک Odyssey
تکنولوژی

گلکسی بوک Odyssey معرفی شد: اولین لپ‌تاپ جهان با کارت گرافیک RTX 3050 Ti

امروز سامسونگ در مراسمی از جدیدترین لپ‌تاپ‌هایش از سری گلکسی بوک رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گلکسی بوک Odyssey نام دارد که جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ کره‌ای‌ها محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ سامسونگ برخلاف گلکسی بوک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۵

امروز سامسونگ در مراسمی از جدیدترین لپ‌تاپ‌هایش از سری گلکسی بوک رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گلکسی بوک Odyssey نام دارد که جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ کره‌ای‌ها محسوب می‌شود.

این لپ‌تاپ سامسونگ برخلاف گلکسی بوک پرو  و پرو ۳۶۰ که نمایشگر امولد دارند، از پنل LCD با ابعاد ۱۵.۶ اینچ و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد. ضخامت گلکسی بوک Odyssey به ۱۷.۷ میلی‌متر می‌رسد و وزنی برابر ۱.۸۵ کیلوگرم دارد.

سامسونگ برای این محصولش پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 را درنظر گرفته و آن با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3050 Max-Q یا RTX 3050 Ti Max-Q به فروش می‌رساند. این GPUهای جدید از ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 بهره می‌برد و تجربه گیمینگ روانی را در رزولوشن فول اچ دی با فریم ریت بالاتر از ۶۰ فریم بر ثانیه در اختیارتان قرار می‌دهد.

گلکسی بوک Odyssey

کارت گرافیک RTX 3050 Max-Q می‌تواند با تنظیمات اولترا بازی‌ها، حداقل فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را در اختیارتان قرار دهد و با کارت گرافیک RTX 3050 Ti Max-Q، این میزان به ۷۰ فریم بر ثانیه می‌رسد.

کاربران می‌توانند گلکسی بوک Odyssey را با ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم DDR4x سفارش دهند. این محصول در بالاترین نسخه ۱ ترابایت حافظه SSD دارد و همچنین از دو درگاه PCIe NVMe SSD بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ گیمینگ به صورت پیش فرض دارای نسخه هوم ویندوز ۱۰ است اما خریداران می‌توانند آن را با ویندوز ۱۰ پرو هم سفارش دهند.

گلکسی بوک Odyssey

سامسونگ برای جدیدترین لپ‌تاپش از ترک‌پد بزرگی استفاده کرده که از درایورهای Windows Precision بهره می‌برد و البته درون دکمه پاور آن، سنسور اثر انگشت قرار دارد. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به اسپیکرهای استریو، دالبی اتموس، بلوتوث ۵.۱، وای فای ۶ دو بانده اشاره کرد.

پورت HMDI، سه پورت USB 3.2 Type-A، دو پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه کارت حافظه پورت‌های این محصول را تشکیل می‌دهند.

گلکسی بوک Odyssey دارای یک باتری ۸۳ وات ساعتی است و از شارژر ۱۳۵ واتی USB Type-C پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirahmadi2006
    amirahmadi2006 | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

    عالیه

مطالب پیشنهادی