ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ احتمالی عرضه آیپد پرو جدید و آی‌مک اپل با تراشه M1 مشخص شد

اپل در رویداد بهاری اخیر خود محصولات جدیدی از جمله آیپد پرو جدید ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی و آی‌مک اپل با تراشه قدرتمند M1 را معرفی کرد. در آن زمان تاریخ عرضه دقیق از سوی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

اپل در رویداد بهاری اخیر خود محصولات جدیدی از جمله آیپد پرو جدید ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی و آی‌مک اپل با تراشه قدرتمند M1 را معرفی کرد. در آن زمان تاریخ عرضه دقیق از سوی اپل برای این محصولات ارائه نشد، اما اکنون براساس اعلام یکی از سایت‌های نماینده فروش محصولات اپل، دستگاه‌های جدید آخر اردیبهشت ماه به بازار عرضه می‌شوند.

خرده فروشی بریتانیایی به نام «جان لوئیس» در وب‌سایت خود اعلام کرده است  که محصولات جدید اپل از روز جمعه ۳۱ اردیبهشت در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

پیش از این نیز «جان پروسر» از افشاگران معروف به تاریخ ۳۱ اردیبهشت برای عرضه آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اشاره کرده بود. همچنین وی گفته بود که آیپد پرو ۱۱ اینچی نیز یک روز پس از آن و در تاریخ شنبه یکم خردادماه عرضه می‌شود، اما برخی نظر وی را رد کردند، چرا که اپل تاکنون محصولات خود را در روزهای تعطیل میلادی به بازار عرضه نمی‌کند. سپس جان پروسر در توییت دیگری از تاریخ جدیدی برای عرضه دستگاه‌های اپل خبر داد.

کمبود جهانی تراشه همچنان بازار سراسر جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. مدتی است که شایعه شده اپل در تولید محصولات جدید خود نیز با مشکل روبرو شده است. برای مثال آیپد پرو جدید ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی و آی‌مک اپل با تراشه قدرتمند M1 که هر دو محصول در رویداد بهاری هفته گذشته اپل معرفی شدند، در مقایسه با سایر محصولاتی که در رویداد‌های اپل معرفی می‌شوند، دیرتر برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته‌اند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت خرده فروشی بریتانیایی، آیپد پرو جدید و آی‌مک اپل با تراشه M1 احتمالا از تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ مه) در دسترس قرار می‌گیرند. هر چند تاریخ اعلام شده با زمان پیش فروش محصولات اپل (۱۰ اردیبهشت) فاصله زیادی دارد اما احتمالا کمبود تراشه جهانی دلیل این تاخیر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی