ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گلکسی M32 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات محصول جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-M325FV که احتمالا به گوشی گلکسی M32 مربوط می‌شود در بنچمارک  گیک‌بنچ رویت شد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک مشخصات این گوشی هوشمند مشابه گلکسی A32 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

مشخصات محصول جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-M325FV که احتمالا به گوشی گلکسی M32 مربوط می‌شود در بنچمارک  گیک‌بنچ رویت شد. طبق اطلاعات منتشر شده در بنچمارک مشخصات این گوشی هوشمند مشابه گلکسی A32 4G است.

مستندات مربوط به بنچمارک ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی M32 با نسخه سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود که از تراشه هلیو G80 مدیاتک (با شماره مدل MT6769V / CT)  و رم ۶ گیگابایتی  بهره خواهد برد.

گلکسی M32

مستندات همچنین نشان می‌دهد که گلکسی M32 در آزمون تک هسته‌ای و چند‌ هسته‌ای موفق شده به ترتیب امتیاز  ۳۶۱ و ۱۲۵۴ را از آن خود کند. در مستندات بنچمارک مربوط به این گوشی اطلاعات بیشتری ارائه نشده است.

گفته می‌شود که مشخصات گوشی جدید سری M سامسونگ مانند گلکسی A32 4G خواهد بود که از تراشه هلیو G80 و نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با نرخ‌ تازه‌سازی ۹۰ هرتز برخوردار است. با این وجود باید عنوان کرد که گلکسی A32 در نسخه ۴G و ۵G به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده‌ بود اما هفته گذشته مشخص شده بود که گلکسی M32 به عنوان جانشین گوشی گلکسی M31 از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار خواهد بود.

برای عکاسی، گلکسی A32 4G در مجموع ۵ دوربین را یدک می‌کشد. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و در نهایت ماکرو ۵ مگاپیکسلی دوربین‌های این گوشی را شامل می‌شود. از نظر فیلمبرداری نیز انتظار می‌رود که با دوربین اصلی گلکسی M32 بتوان فیلم‌هایی با وضوح 1080p و ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت رساند.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره مشخصات گوشی هوشمند گلکسی M32 منتشر شده است. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی شاهد انتشار مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند به بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی