ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد

پیش از اینکه اپل از نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو رونمایی کند، گزارش‌ها به کمبود مدل ۱۲.۹ اینچی این سری اشاره کرده بودند و حالا آن‌ها به حقیقت پیوسته‌اند، چرا که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

پیش از اینکه اپل از نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو رونمایی کند، گزارش‌ها به کمبود مدل ۱۲.۹ اینچی این سری اشاره کرده بودند و حالا آن‌ها به حقیقت پیوسته‌اند، چرا که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED در تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

زمان احتمالی برای عرضه مدل ۱۲.۹ اینچی تیر ماه (ژوئیه) اعلام شده، البته بالاترین مدل آن با ۲ ترابایت حافظه داخلی را می‌توان برای دریافت در خرداد ماه (ژوئن) سفارش داد.

مدل‌های مجهز به ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED در بازه زمانی ۳ تا ۱۷ تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. با این وجود بالاترین مدل با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی که ۲۴۰۰ دلار قیمت دارد، در فاصله ۱۲ خرداد تا ۱۹ خرداد عرضه خواهد شد.

پیش فروش نسل جدید آیپد پرو به تازگی شروع شده و با وجود تاخیر در عرضه مدل ۱۲.۹ اینچی، نسخه ۱۱ اینچی در ۶ خرداد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تاریخ‌ها در حالی اعلام شده که گزارش‌ها در گذشته از عرضه این محصولات در تاریخ ۳۱ اردیبهشت خبر داده بودند.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی

برخی مدل‌های آی‌مک جدید در تاریخ ۳۱ اردیبهشت در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، البته برای دسترسی به مدل‌های گران‌تر کاربران باید مدل زمان بیشتری منتظر بمانند.

آیپد‌ها و آی‌مک جدید اپل از چیپ M1 بهره می‌برند که در گذشته شاهد استفاده از آن در مک‌بوک‌ها و مک مینی بودیم. نسل جدید آیپد پرو از ارتباط تاندربولت پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی بهبودیافته دارد، با این حال مشکل اصلی مربوط به کمبود نمایشگر Mini-LED می‌شود.

در کنار کمبود، این پنل قیمت بالایی هم دارد. در صورتی که این نمایشگر دچار مشکل شود یا بشکند، کاربران برای تعویض آن باید ۶۹۹ دلار هزینه کنند. البته اگر کاربران عضو سرویس +AppleCare باشند، نیازی به پرداخت چنین هزینه‌ای ندارند. قیمت این سرویس برای دو سال برابر ۱۴۹ دلار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی