ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سایبر لندر معرفی شد؛ یک کمپر جذاب برای مالکان تسلا سایبر تراک

ایده‌هایی مانند سایبر لندر؛ آن هم وقتی که بر روی خودرویی چون سایبر تراک پیاده می‌شوند؛ بسیار جذاب هستند. تسلا سایبر تراک را می‌گوییم! پیکاپی که هنوز روی خط تولید نرفته؛ اما ابزارهای جانبی جذابی ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

ایده‌هایی مانند سایبر لندر؛ آن هم وقتی که بر روی خودرویی چون سایبر تراک پیاده می‌شوند؛ بسیار جذاب هستند. تسلا سایبر تراک را می‌گوییم! پیکاپی که هنوز روی خط تولید نرفته؛ اما ابزارهای جانبی جذابی برای آن معرفی شده اند. اگر چیزی درباره سایبر لندر نمی‌دانید؛ باید بگوییم که سایبر لندر یک کمپر باز شونده است که به راحتی بر پشت سایبر تراک نصب می‌شود. سایبر لندر فضایی به عنوان اتاق خواب؛ اتاق پذیرایی؛ آشپزخانه؛ حمام و دفتر کار را به شما ارائه می‌دهد.

از آنجا که این کمپر قابلیت جمع شوندگی دارد؛ صاحبان سایبر تراک به راحتی می‌توانند آن را با خود به هر جایی که می‌خواهند؛ ببرند. در حقیقت؛ هیچ چیزی مشابه با آن در بازار؛ وجود ندارد.

سایبر لندر

احتمالا بسیاری از مالکان آینده سایبر تراک؛ عاشق این وسیله کاربردی خواهند شد. چرا که تاکنون بیش از 1,000 پیش سفارش برای آن دریافت شده و درآمد ۵۰ میلیون دلاری از فروش آن؛ پیش بینی شده است.

بیل فرنچ؛ سازنده این کمپر می‌گوید: «ما معتقدیم که اشتیاق افراد برای خرید این کمپر؛ دقیقا از همان حس ماجراجویی ریشه می‌گیرد که آنها را به سمت انتخاب پیکاپ تسلا می‌برد. مردم می‌خواهند که از این خودرو و ابزارهایش برای ماجراجویی در داخل و خارج شهر؛ استفاده کنند. مثلا می‌توان برای رفتن به مسابقات گاو بازی؛ غواصی و آفرود از آن بهره گرفت.

ما پیش بینی می‌کنیم که سایبر لندر نسبت به کمپرهای رایج؛ ۲ تا ۳ برابر بیشتر به درد مردم بخورد. چرا که به آسانی قابل حمل است. »

سایبر لندر

لنس کینگ؛ مدیر فروش کمپانی سازنده سایبر لندر هم گفته است: « ما به شکل ملاحظه کارانه؛ تخمین می‌زنیم که تا سال ۲۰۲۲؛ بیش از 10,000 سفارش برای سایبر لندر دریافت کنیم. به همین دلیل است که از مشاوران معروف Munro & Associates برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت کار؛ کمک گرفته‌ایم. چرا که ما تولید خود را بر اساس تقاضای بازار؛ تنظیم می‌کنیم. »

سایبر لندر

گفتنی است که Munro & Associates از قدیمی‌ترین شرکت‌های مهندسی محصول و مشاوره تولید به حساب می‌آید که توسط شخص Sandy Munro تاسیس شده است. اگر مشتاق خواندن اطلاعات بیشتر درباره سایبر لندر هستید؛ می‌توانید با جستجو در اینترنت؛ به وب سایت شرکت سازنده این کمپر مراجعه کنید تا بیشتر با ویژگی‌های آن؛ آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hosein_dig
    hosein_dig | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰

    فاجعه ترین طراحی که تو عمرم دیدم😐

  • peyman17
    peyman17 | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

    جالبه

مطالب پیشنهادی