ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل جدید تیک تاک از میان مدیران ارشد بایت‌دنس انتخاب شد

مدیرعامل جدید تیک تاک امروز معرفی شد. این شرکت امروز اعلام کرد «شوزی چو» که قبلا مدیر ارشد امور مالی «بایت‌دنس»، کمپانی مالک تیک تاک بوده، وظیفه هدایت امور بین‌الملل این شرکت را برعهده می‌گیرد. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

مدیرعامل جدید تیک تاک امروز معرفی شد. این شرکت امروز اعلام کرد «شوزی چو» که قبلا مدیر ارشد امور مالی «بایت‌دنس»، کمپانی مالک تیک تاک بوده، وظیفه هدایت امور بین‌الملل این شرکت را برعهده می‌گیرد. آقای چو قبل از ورود به بایت‌دنس شش سال به عنوان مدیر ارشد مالی در شیائومی کار کرده بود و حالا جای «ونسا پاپاس» را می‌گیرد که تاکنون مدیر موقت تیک تاک بود و حالا مدیر ارشد عملیات این شرکت خواهد شد.

«یی‌مینگ ژنگ»، مدیرعامل بایت‌دنس در بیانیه‌ای درباره این انتخاب گفت: «تیم مدیریتی شو و ونسا شرایط را برای یک رشد پیوسته مهیا می‌کند. شو با تجربه هدایت تیمی که جزو نخستین سرمایه‌گذاران ما بودند و با تجربه یک دهه کار در صنعت فناوری، دانش عمیقی را به این شرکت می‌آورد. او تجربه تیم تیک تاک را با تمرکز بر حوزه‌هایی مثل مدیریت شرکتی و برنامه‌های تجاری بلندمدت ارتقا خواهد داد.»

انتخاب یکی از مدیران بایت‌دنس برای هدایت تیک تاک به خوبی نشان می‌دهد که این شرکت برای آینده تیک تاک در آمریکا چه رویکردی را در پیش گرفته. کمتر از شش ماه پیش به نظر می‌آمد که دوران این شرکت در آمریکا به سر آمده است. دونالد ترامپ به بایت‌دنس دستور داده بود که اگر می‌خواهد به فعالیت در آمریکا ادامه دهد باید تیک تاک را به یک شرکت آمریکایی بفروشد.

در ابتدا به نظر می‌رسید مایکروسافت تیک تاک را می‌خرد اما بایت‌دنس با این پیشنهاد مخالفت کرد. کمی بعد قرار شد تیک تاک به والمارت و اوراکل فروخته شود، اما ناگهان شرایط تغییر کرد و این معامله هیچ‌وقت نهایی نشد. سرانجام ترامپ نتیجه انتخابات را به بایدن باخت و با گذشت ضرب‌الاجل چهارم دسامبر نه شاهد فروش تیک تاک به شرکت‌های آمریکایی بودیم و نه محدودیتی برایث دسترسی به این شبکه اجتماعی ایجاد شد. از آن زمان تاکنون، دولت آمریکا حرفی درباره تیک تاک نزده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی