ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت ۷۰۰ اثر در جشنواره «تهران ۱۵۰۰» تا به امروز؛ مهلت ارسال آثار تمدید شد

جشنواره «ایران ۱۵۰۰»، جشنواره‌ای است که ایده‌های مردم در مورد ایران در ۱۰۰ سال بعد را دریافت و به خلاقانه‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا می‌کند. فعالیت این جشنواره به همت سازمان فناوری اطلاعات و استارتاپ ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

جشنواره «ایران ۱۵۰۰»، جشنواره‌ای است که ایده‌های مردم در مورد ایران در ۱۰۰ سال بعد را دریافت و به خلاقانه‌ترین ایده جوایز ارزنده اهدا می‌کند. فعالیت این جشنواره به همت سازمان فناوری اطلاعات و استارتاپ «آی قصه» از اول اسفندماه آغاز شد و تاکنون ۷۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره که مختص کودک و خانواده‌ است، توسط موسسه فرهنگی هنری آی قصه و شرکت دانش‌بنیان دنیای کودکان آی‌قصه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران در حال برگزاری است و داورانی را از دل جامعه استارتاپی و دولتی و همچنین جامعه هنری کشور انتخاب کرده است. ‌پیش‌تر اعلام شده بود مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا اول خرداد تمدید شده و حالا تنها ۲۰ روز از مهلت ارسال آثار باقی مانده است.

با نزدیک شدن به پایان مهلت جشنواره ایران ۱۵۰۰، هم اینک مرحله اول انتخاب داوران در حال انجام است و داوری نهایی آثار توسط گروه داوران وحید رجبلو، بنیان‌گذار توانیتو، امیر ناظمی، رییس سازمان فناوری ایران، الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تئاتر، شاهین طبری، بنیان‌گذار چارگون، آرش برهمند، سردبیر ماهنامه پیوست، نازنین دانشور بنیان‌گذار تخفیفان، مشکات اسدی، مشاور اجتماعی سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد طلوعی سردبیر مجله ناداستان، پیمان فاطمی، کارگردان و عروسک‌گردان، پوریا عالمی نویسنده کودک و سردبیر آی‌قصه، در هفته اول خرداد انجام خواهد شد.

متقاضیان برای اینکه در این مسابقه شرکت کنند باید در انتشار پست خود در شبکه‌های اجتماعی از هشتگ‌های مسابقه #IRAN1500 و #ایران۱۵۰۰ استفاده کنند یا آثار خود را در سایت ir1500.ir قرار دهند و به این صورت به جمع شرکت‌کنندگان جشنواره «ایران ۱۵۰۰» می‌پیوندند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات پیش‌تر درباره این مسابقه و جزییات آن به دیجیاتو گفته بود هیچ گونه محدودیت سنی و محدودیت آثاری برای شرکت در مسابقه وجود ندارد: «ما دوست داریم هرچه بیشتر شرکت کننده در رویداد باشند و اگر بتوانیم با جذب اسپانسر بیشتر، جوایز را نیز چه از نظر ریالی و چه تعدادی بیشتر کنیم. هیچ سقف سنی و دیگر محدودیت‌های برای ارسال آثار در نظر گرفتیم. در واقع افراد می‌توانند حتی در این مسابقه با کارهای خلاقانه خود شرکت کنند، مثلا یک قطعه موسیقی که تداعی کننده آن دوران اینده از ذهنشان باشد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی