ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M32 سامسونگ با دریافت تاییدیه در هند یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

گوشی گلکسی M32 سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شود چرا که پس از رویت در گیک‌بنچ و سایت DEKRA، حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه BIS در هند شده است. این احتمال وجود دارد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

گوشی گلکسی M32 سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شود چرا که پس از رویت در گیک‌بنچ و سایت DEKRA، حالا این دستگاه موفق به کسب تاییدیه BIS در هند شده است.

این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها در ماه جاری میلادی از این گوشی هوشمند در هند رونمایی کنند، با این حال اطلاعات خاصی در تاییدیه BIS به چشم نمی‌خورد. این دستگاه شماره مدل SM-M325F/DS را یدک می‌کشد و در گذشته باتری مورد استفاده در آن در وب‌سایت تایید ایمنی کره جنوبی رویت شده بود.

تصاویر زنده از باتری این دستگاه، شماره مدل EB-BM325ABN را نشان می‌دهد که توسط شرکت خصوصی هندی «NAVITASYS» تولید می‌شود. طبق تاییدیه DERKA، ظرفیت این باتری به ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد.

گلکسی M32 سامسونگ

طبق بنچمارک گیک‌بنچ، گلکسی M32 سامسونگ از چیپ هلیو G85 مدیاتک بهره می‌برد که توسط ۶ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این دستگاه همچنین بطور پیش فرض سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد داشت. این دستگاه احتمالا مبتنی بر گلکسی A32 4G خواهد بود، بنابراین با مشخصات مشابهی روبه‌رو می‌شویم.

گلکسی A32 4G به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار دارد. قلب تپنده این دستگاه هلیو G85 است و حداکثر با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی فروخته می‌شود، البته امکان استفاده از کارت حافظه هم برای آن وجود دارد.

این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد و روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. گلکسی A32 به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده و همچنین از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره می‌برد.

در صورتی که سامسونگ بخواهد از این دستگاه در ماه جاری میلادی رونمایی کند، باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن در روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی