ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از جیلبریک iOS 14.5 و مک‌های M1 در جدیدترین آپدیت Checkra1n

کمتر از یک هفته پس از انتشار آپدیت iOS 14.5، حالا ابزار جیلبریک Checkra1n هم نسخه جدید 0.12.3 را منتشر کرده که از جیلبریک iOS 14.5 و مک‌های M1 پشتیبانی می‌کند. این آپدیت همچنین قرار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

کمتر از یک هفته پس از انتشار آپدیت iOS 14.5، حالا ابزار جیلبریک Checkra1n هم نسخه جدید 0.12.3 را منتشر کرده که از جیلبریک iOS 14.5 و مک‌های M1 پشتیبانی می‌کند. این آپدیت همچنین قرار است شماری از مهم‌ترین مشکلات Checkra1n را رفع کند.

نسخه 0.12.3 از ابزار جیلبریک Checkra1n به رفع باگ‌هایی می‌پردازد که عملکرد کلی این پلتفرم‌ها را بهبود بخشیده و تجربه کاربری را ارتقا می‌دهند. به خاطر داشته باشید که این ابزار هنوز پشتیبانی از ویندوز را به همراه ندارد، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت را در آپدیت‌های بعدی ببینیم.

اگر می‌خواهید محصولات خود را به iOS 14.5 آپدیت کنید و قابلیت‌های جیلبریک را نگه دارید، در حال حاضر Checkra1n تنها گزینه شماست. ابزار جیلبریک Unc0ver دامنه گسترده‌تری از محصولات را تحت پوشش قرار می‌دهد، اما فقط تا iOS 14.3 در دسترس است.

البته باید بگوییم که نسخه جدید Checkra1n فقط روی برخی مدل‌های آیفون و آیپد کار می‌کند. این ابزار در حال حاضر فقط روی آیفون 6s تا آیفون X جواب می‌دهد. نسخه جدید Checkra1n این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بدون دسترسی به اپ لودر با فرمان force-revert- بتوانید rootFS را برگردانید.

برای استفاده از نسخه 0.12.3 در دستگاه‌های مجهز به تراشه A11 که از iOS 14.0 یا بالاتر استفاده می‌کنند، لازم است رمز عبور را حذف و Skip A11 BPR check را از تنظیمات نرم‌افزار فعال کنید.

به‌روزرسانی iOS 14.5 سه‌شنبه هفته پیش منتشر شد و قابلیت‌هایی مثل قفل‌گشایی با اپل واچ، ایموجی‌های جدید و دو صدای جدید برای سیری را در بر می‌گیرد. ولی مهم‌ترین تغییر در این نسخه احتمالا مربوط به ویژگی App Tracking Transparency یا «شفافیت ردیابی اپ‌ها» می‌شود که به کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد اپلیکیشن‌ها او را ردیابی کنند یا نه. دیروز در گزارشی اعلام شد که تاکنون حدود ۱۰ هزار اپلیکیشن این ویژگی را فعال کرده‌اند اما هنوز اپلیکیشن‌های بسیار بیشتری باید به این قطار ملحق شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی