ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صرافی رمزارز بایننس برای مهار کرونا بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به هند اهدا می‌کند

صرافی رمزارز بایننس از آخرین شرکت‌هایی است که قصد دارد برای مهار ویروس کرونا تلاش کند. آن‌ها در اقدامی قصد دارند بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به کشور هند اهدا کنند. «چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

صرافی رمزارز بایننس از آخرین شرکت‌هایی است که قصد دارد برای مهار ویروس کرونا تلاش کند. آن‌ها در اقدامی قصد دارند بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن به کشور هند اهدا کنند.

«چانگ پنگ ژائو»، مدیرعامل صرافی بایننس در حساب توییتر خود اعلام کرد که این شرکت هم اکنون حدود ۱۷۵ کانکتور اکسیژن به ارزش ۲۰۰ هزار دلار در اختیار دارد و ظرف هفت روز آینده آن‌ها را به بیمارستان‌های هند ارسال خواهد کرد. ژائو ضمن روحیه دادن به دولت‌هایی که در حال مبارزه با همه‌گیری کرونا هستند، تاکید کرد که شعبه خیریه بایننس در حال کار روی بیش از ۱۰۰۰ کانکتور اکسیژن است.

ویروس کرونا یک بار دیگر در کشور هند تاثیرات مرگبار خود را اثبات کرده و در همین راستا، بایننس نیز به لیست صرافی‌های رمزارزی که به مهار ویروس کرونا در این کشور کمک می‌کنند، پیوسته‌ است.

هند

«ویتالیک بوترین»، بنیانگذار روسی «اتریوم» نیز اخیرا از اهدا ۱۰۰ رمزارز میکر و اتریوم به ارزش تقریبی ۶۵۰ هزار دلار به دولت هند خبر داده. «بالاجی سرینیواسان»، مدیر ارشد فناوری سابق صرافی کوین‌بیس و شریک تجاری شرکت خدمات مالی «آندرسن هوروویتز» نیز حدود ۲۱.۷۴ رمزارز اتریوم که تقریبا ۵۰ هزار دلار ارزش دارد، به دولت هند اهدا کرده است.

کمک‌های مالی صرافی‌های رمزارز پس از آن که «ساندیپ نایوال»، بنیانگذار پلتفرم Polygon از آن‌ها درخواست کمک کرد، صورت می‌گیرد. نایوال کمک‌های مالی رمزارزها را به دلیل شفافیت انتخاب کرده. او در حساب توییتر خود نوشته:

«امروز گردش‌های سریع و شفاف رمزارزها به هند برای مهار ویروس کرونا کمک می‌کند و فردا می‌توانیم از آن‌ها برای تامین بودجه کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌های هند استفاده کنیم.»

جالب اینجاست که هند پیش از این برای منع دارایی‌های دیجیتال و رمزارزها برنامه‌هایی را در نظر گرفته بود اما هم اکنون دولت هند همچنان کمک‌های مالی شخصیت‌های برجسته و صرافی‌های رمزارز را قبول می‌کند. البته صرافی‌ها در کمک به دولت هند تنها نیستند و غول‌های فناوری مانند گوگل و مایکروسافت نیز به نوعی به این کشور کمک می‌کنند تا با کرونا و گونه جدیدش مقابله کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی