ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری پاوروال پلاس
تکنولوژی

مشخصات و اولین تصاویر باتری پاوروال پلاس تسلا منتشر شد

تسلا شروع به ارسال اطلاعات درباره نسل ارتقایافته باتری پاوروال (Powerwall) به نام پاوروال پلاس (+Powerwall) به مشتریان کرده. حالا یکی از این افراد مشخصات به همراه تصاویر آن را منتشر کرده است. ظرفیت باتری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

تسلا شروع به ارسال اطلاعات درباره نسل ارتقایافته باتری پاوروال (Powerwall) به نام پاوروال پلاس (+Powerwall) به مشتریان کرده. حالا یکی از این افراد مشخصات به همراه تصاویر آن را منتشر کرده است.

ظرفیت باتری پاوروال پلاس تسلا همچنان برابر ۱۳.۵ کیلووات ساعت است، با این حال حداکثر توان خروجی آن به ۹.۶ کیلووات افزایش پیدا کرده. این در حالی است که توان خروجی مداوم و حداکثر توان خروجی پاوروال به ترتیب به ۵ و ۷ کیلووات می‌رسد. دستیابی به این توان بالا تنها در حالت خارج از شبکه امکان‌پذیر است.

در برگه مشخصات باتری پاوروال پلاس نوشته شده:

«+Powerwall یک سیستم باتری خورشیدی مجتمع برای ذخیره‌سازی انرژی تولیدی از طریق خورشید است. طراحی یکپارچه و نصب راحت، امکان اتصال ساده به هر خانه‌ای را فراهم می‌کند و بهبود ظرفیت توان، نیروی پشتیبان خانه را به یک پکیج کوچکتر می‌آورد. کنترل هوشمند سیستم به مالکان اجازه می‌دهد که رفتار سیستم را متناسب با نیازهای انرژی تجدیدپذیر شخصی‌سازی کنند.»

باتری پاوروال پلاس

مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک چندین روز پیش در توییتر به نسخه ارتقایافته پاوروال ۲ اشاره کرد. ماسک همچنین اعلام کرد که پنل‌های خورشیدی تسلا تنها به عنوان یک پکیج با پاوروال به فروش می‌رسند. مدیرعامل تسلا در توییتش گفته بود این شرکت می‌تواند با بروزرسانی نرم افزاری رایگان در ماه مه، ظرفیت بالاتری را ارائه کند.

در توییت ماسک به این موضوع اشاره شده بود که توان باتری احتمالا در دمای محیطی ۳۰ درجه سلسیوس، می‌تواند ۵۰ درصد افزایش یابد که البته این موضوع به تاریخ ساخت باتری هم بستگی دارد.

در جدیدترین گزارش مالی تسلا برای سه ماهه اول ۲۰۲۱، ماسک اعلام کرد که این کمپانی تولید نسخه بهبودیافته پاوروال را در نوامبر ۲۰۲۰ کلید زده است.

در صفحه مشخصات پاوروال پلاس با طراحی مشابه آن با نسخه‌های دیگر پی می‌بریم، البته در نصب جدید یک اینورتر با بریکر یکپارچه به چشم می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی