ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Time Until
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Time Until؛ سازنده یادآور حرفه‌ای همراه با ویجت و تصویر زمینه

در دنیای پرهیاهوی امروز، به یاد آوردن تمامی رویدادها و ضروریات می‌تواند کار دشواری برای افراد پرمشغله باشد. گاهی اوقات تنها نوشتن تاریخ و رخدادهای مهم در دفترچه‌ یا اپلیکیشن یادداشت‌برداری نمی‌تواند به تنهایی کافی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در دنیای پرهیاهوی امروز، به یاد آوردن تمامی رویدادها و ضروریات می‌تواند کار دشواری برای افراد پرمشغله باشد. گاهی اوقات تنها نوشتن تاریخ و رخدادهای مهم در دفترچه‌ یا اپلیکیشن یادداشت‌برداری نمی‌تواند به تنهایی کافی باشد و تنها یک نوتیفیکیشن یا زنگ هشدار نیاز است تا موارد فراموش شده را به کاربران گوشزد کند. در چنین مواردی اپلیکیشن‌های یادآور و شمارشگر می‌توانند مکمل خوبی برای حافظه‌ی پرنقص انسان مدرن باشند.

در بین انبوهی از شمارشگرها، اپلیکیشن Time Until یکی از مواردی است که توانسته به لطف ارائه‌ی قابلیت‌های شخصی‌سازی پیشرفته و محیط گرافیکی دلنشین، محبوبیت زیادی میان کاربران پیدا کند و امتیاز بالای آن در پلی‌استور می‌تواند گواه این ادعا باشد. این اپلیکیشن امکان ایجاد چندین شمارش معکوس همراه با قابلیت‌هایی مانند تکرار در بازه‌ی زمانی مشخص، ایجاد یادآور، تغییر واحد شمارشگر و دسته‌بندی آن‌ها را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Time Until

جذابیت بصری یکی از عناصر کلیدی در طراحی اپلیکیشن محسوب می‌شود و Time Until توانسته به کمک گالری متنوع از تصاویر پس‌زمینه‌ی رایگان، محیطی دلنشین را برای کاربران خود ایجاد کند. پس‌زمینه‌های زنده نیز یکی از نکات قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شود که می‌توانند جایگزین مناسبی برای محیط خشک و بی‌روح شمارشگرهای پیش‌فرض گوشی‌های هوشمند باشد.

مهم نیست که به تولد یکی از عزیزان خود نزدیک می‌شوید یا می‌خواهید قرار کاری بسیار مهمی را فراموش نکنید، به کمک Time Until می‌توانید تا ۱۰ شمارشگر در نسخه‌ی رایگان برای رویدادهای گوناگون ایجاد کنید. با اختصاص پس‌زمینه‌ی مرتبط و دلخواه به هر شمارشگر و شخصی‌سازی فونت یا رنگ متن می‌توان آن‌ها را از یک‌دیگر به راحتی تمایز داد. در نهایت با استفاده از دو ویجت اختصاصی اپلیکیشن در اندازه‌های متنوع، دیگر نیازی به مراجعه‌ی مکرر به آن نخواهد بود و در هر زمانی می‌توانید شمارشگرهای خود را در صفحه‌ی اصلی گوشی خود داشته باشید.

اپلیکیشن Time Until

پشتیبانی از حالت تاریک (Dark Mode)، اجرای اپلیکیشن به صورت تمام صفحه و امکان به اشتراک‌گذاری شمارشگرها به صورت تصویر یا ویدیوهای کوتاه از دیگر ویژگی‌های مهم Time Until به شمار می‌روند. کاربران می‌توانند با خرید نسخه‌‌ی پریمیوم به قابلیت‌های بیشتری مانند تعداد شمارشگرهای نامحدود، حذف تبلیغات، گزینه‌های بیشتر برای فونت و رنگ‌بندی متون، اتصال یادآور به زنگ هشدار پیش‌فرض و تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از شمارشگرها دسترسی داشته باشند. البته تبلیغات در نسخه‌ی رایگان چندان آزاردهنده نیست و به صورت محدودی نمایش داده می‌شود.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن تنها برای یادآوری رویدادهای آینده ساخته نشده و به کمک آن می‌توان زمان سپری شده از رخدادهای گذشته را هم شمارش کرد. در نهایت کاربران، اپلیکیشن‌های بسیار زیادی جهت یادآوری امور در اختیار دارند اما Time Until می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که شخصی‌سازی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد و محیط گرافیکی پرزرق و برق را به شمارشگرهای ساده و مینیمال ترجیح می‌دهند.

Time Until

Time Until

سازنده: Bruno Schalch قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی