ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی بلک شارک ۴ از وجود سه اسپیکر درون دستگاه خبر می‌دهد [تماشا کنید]

شیائومی حضور قدرتمندی در بازار گوشی‌های گیمینگ دارد و اخیرا زیرمجموعه آن، ردمی هم از اولین موبایل مخصوص بازی خود رونمایی کرده. با این حال، پرچمدار چینی‌ها بلک شارک ۴ و ۴ پرو با مشخصات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

شیائومی حضور قدرتمندی در بازار گوشی‌های گیمینگ دارد و اخیرا زیرمجموعه آن، ردمی هم از اولین موبایل مخصوص بازی خود رونمایی کرده. با این حال، پرچمدار چینی‌ها بلک شارک ۴ و ۴ پرو با مشخصات فنی بسیار قدرتمند هستند. حالا ویدیوی کالبدشکافی بلک شارک ۴ منتشر شده است.

شیائومی دیروز ویدیوی کالبدشکافی گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن را منتشر کرد، اما حالا کانال یوتیوب «JerryRigEverythinhg» گوشی بلک شارک ۴ را کالبدشکافی و ویدیو آن را منتشر کرده است:

برای اینکه بتوان به داخل این دستگاه نفوذ کرد، باید ابتدا آن را گرم کرد تا چسب مورد استفاده در آن نرم شود. علاوه بر این، استفاده از پنل پلاستیکی باعث برداشتن سریعتر پنل پشتی در مقایسه با پنل شیشه‌ای می‌شود.

این کانال یوتیوبی پیچ‌های مربوط به دکمه‌های فیزیکی پاپ آپ مغناطیسی مخصوص بازی را جدا می‌کند، با این حال دکمه‌ها همچنان به کار خود ادامه می‌دهند. در ادامه شاهد جداسازی اسپیکر پایینی دستگاه هستیم.

در بخش بعدی این کانال به سراغ برداشتن بخش بالایی دستگاه می‌رود که در اینجا با مورد جالبی روبه‌رو می‌شویم. شیائومی از یک اسپیکر جدا از اسپیکر مکالمه در بخش بالایی استفاده کرده تا این گوشی گیمینگ را با بلندگوی استریو واقعی در اختیار خریداران قرار دهد. با توجه به این موضوع، کالبدشکافی بلک شارک ۴ از وجود سه اسپیکر درون دستگاه خبر می‌دهد.

این گوشی شیائومی هم مانند برخی موبایل‌های گیمینگ از دو باتری بهره می‌برد، بنابراین چنین سبک طراحی جای تعجب چندانی ندارد. چینی‌ها با استفاده از دو باتری توانسته‌اند به سرعت شارژ بالایی دست پیدا کنند. جداسازی این باتری‌ها از دستگاه کار چندان دشواری نیست.

در ادامه شاهد جداسازی ماژول دوربین، دکمه‌های مخصوص بازی و همچنین سیستم خنک‌کننده هستیم. در پایان قطعات دوباره سرهم شده و دستگاه بدون هیچ مشکلی روشن می‌شود. این گوشی گیمینگ که قیمت پایه ۴۹۹ دلاری دارد، در گذشته از تست مقاومت سربلند بیرون آمده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی