ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با شارژر ۲۵ واتی از راه می‌رسد

جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی گوشی تاشوی سامسونگ از سوی تاییدیه 3C منتشر شده که از وجود شارژر ۲۵ واتی در جعبه گلکسی زد فولد ۳ خبر می‌دهد. این شارژر با شماره مدل EP-TA800 از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی گوشی تاشوی سامسونگ از سوی تاییدیه 3C منتشر شده که از وجود شارژر ۲۵ واتی در جعبه گلکسی زد فولد ۳ خبر می‌دهد.

این شارژر با شماره مدل EP-TA800 از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و البته شاهد استفاده از آن در جعبه نسل قبلی گوشی تاشوی پرچمدار کره‌ای‌ها یعنی گلکسی زد فولد ۲ بوده‌ایم.

اگرچه در جعبه این دستگاه یک شارژر ۲۵ واتی قرار می‌گیرد، اما این احتمال وجود دارد که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ از فناوری سریع‌تری پشتیبانی کند.

طبق اطلاعات گذشته، این دستگاه احتمالا با دو باتری ۲۲۱۵ و ۲۰۶۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد که مجموع ظرفیت باتری را به ۴۲۷۵ میلی آمپر ساعتی می‌رساند. این احتمال وجود دارد که کره‌ای‌ها ظرفیت باتری را ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت اعلام کنند.

گلکسی زد فولد ۳

بر اساس شایعات، گلکسی زد فولد ۳ از جدیدترین و قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، البته شاید تا زمان معرفی این گوشی تاشو شاهد رونمایی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پرو یا ۸۸۸ پلاس باشیم.

نمایشگر بیرونی این دستگاه احتمالا بجای ۶.۲۳ اینچ، ابعادی برابر ۵.۴ اینچ خواهد داشت، البته نسبت تصویر آن نسبت به نسل کنونی تغییری نخواهد کرد. انتظار می‌رود درون این گوشی تاشو یک پنل ۷.۵ اینچی قرار بگیرد که توسط نسل جدید شیشه فوق نازک (UTG) محافظت شود.

از سایر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین پشتیبانی از قلم S Pen اشاره کرد. در حقیقت گلکسی زد فولد ۳ پس از گلکسی S21 اولترا به دومین گوشی خارج از سری گلکسی نوت با پشتیبانی از قلم S Pen تبدیل خواهد شد.

احتمالا قیمت بالای گوشی‌های تاشو باعث شده کره‌ای‌ها تصمیم بگیرند نسل بعدی گلکسی زد فولد را با شارژر روانه بازار کنند، چرا که سری گلکسی S21 درون جعبه خود آداپتور ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی