ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

همکاری بی‌وای‌دی و ال‌جی در زمینه ساخت باتری برای خودروهای الکتریکی

بی‌وای‌دی (BYD) از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی چین است. شرکتی که در بسیاری از کشورها بیشتر از آنکه به خودروهایش مشهور باشد؛ به ساخت باتری و تجهیزات الکتریکی شهرت دارد. در دوره‌ای، شرکت ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

بی‌وای‌دی (BYD) از مطرح‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی چین است. شرکتی که در بسیاری از کشورها بیشتر از آنکه به خودروهایش مشهور باشد؛ به ساخت باتری و تجهیزات الکتریکی شهرت دارد. در دوره‌ای، شرکت کارمانیا تعدادی از خودروهای سواری BYD را به ایران آورد. پیشرفت BYD در ساخت باتری و خودروهای الکتریکی در سال‌های اخیر، ستودنی بوده است. BYD حتی اتوبوس‌های برقی هم تولید کرده و به برخی کشورها صادر می‌کند. اکنون در خبرها آمده که BYD قصد گسترش دامنه فعالیت‌های خود را دارد و در این راه، به فروش بیشتر و توسعه همکاری با شرکت‌هایی مانند ال‌جی فکر می‌کند.

باتری بی وای دی

BYD به دنبال جلب رضایت شرکت‌های amprex و LG است. هر دو شرکت نامبرده از بزرگان صنعت ساخت باتری به شمار می‌روند. قرار شده که آنها باتری‌های لیتیوم یونی که توسط فودی؛ به عنوان زیر مجموعه‌ای از BYD؛ تولید شده‌اند را به سایر شرکت‌ها بفروشند. این برنامه همکاری جدید برای BYD از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که تا حالا این شرکت باتری‌های خودش را به شرکت‌های دیگر ارائه نداده بود. ساخت باتری برای خودروهای الکتریکی؛ محور اصلی فعالیت BYD است.

باتری بی وای دی

سومین شرکتی که بازار خودروهای سواری الکتریکی چین را در اختیار دارد؛ BYD است. بیش از 10 درصد این بازار در تصرف BYD است. البته سهم BYD از بازار جهانی خودروهای الکتریکی کمتر از 10 درصد است و از این نظر؛ رتبه چهارم را در دنیا دارد. BYD در پایان ۲۰۲۰؛ رشد فروش ۲۶ درصدی را ثبت کرد و مجموع فروش خود را به 153.4 میلیارد یوآن رساند. عمده این رشد از فروش قطعات گوشی‌های هوشمند و محصولات الکتریکی جدید حاصل شده‌است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی