ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نسخه ویژه اینفینیتی Q50 معرفی شد؛ لوکس‌ترین محصول کامپکت نیسان

اینفینیتی Q50 هفت سالگی خود را در بازار آمریکا جشن می‌گیرد. این سدان لوکس کوچک؛ اولین بار در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۳ به عنوان مدل ۲۰۱۴ معرفی شد. از آن زمان شاهد تغییرات زیادی در ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

اینفینیتی Q50 هفت سالگی خود را در بازار آمریکا جشن می‌گیرد. این سدان لوکس کوچک؛ اولین بار در نمایشگاه دیترویت سال ۲۰۱۳ به عنوان مدل ۲۰۱۴ معرفی شد. از آن زمان شاهد تغییرات زیادی در این خودرو بوده‌ایم. مثلا نسخه Red Sport 400 و یا فیس لیفتی که اخیرا بر روی آن اعمال شد. اما برای سال ۲۰۲۱؛ اینفینیتی نسخه‌ای جدید از Q50 را تحت عنوان ویرایش امضا (Signature Edition) معرفی کرده است. با توجه به ارتباط ساختاری اینفینتی و نیسان٬ این مدل را می‌توان لوکس‌ترین محصول کامپکت نیسان معرفی کرد.

 اینفینیتی Q50

این ویرایش جدید با المان‌های ظاهری اسپرت در نمای خارجی همراه شده است. از جمله این المان‌ها می‌توان به جلو پنجره کروم مشکی و رینگ‌های ۱۹.۰ اینچی آلومینیومی اشاره کرد که ظاهر خودرو را به مراتب خشن‌تر و جذاب‌تر کرده اند.

همچنین می‌توان این خودرو را در چهار رنگ بدنه جدید سفارش داد: قرمز Dynamic Sunstone؛ سفید Majestic؛ مشکی Midnight و آبی Grand که اتومبیل موجود در تصاویر از همین رنگ آخر است.

 اینفینیتی Q50

درون کابین؛ تودوزی قهوه‌ای به اصطلاح زین اسبی را می‌توان دید که بسیار چشم نواز است. قطعات چوبی مشکی رنگ هم برای لوکس‌تر شدن فضا؛ به کار رفته‌اند. سیستم صوتی Bose با ۱۶ بلندگو؛ نویگیشن؛ نمایشگر لمسی ۸.۰ اینچ مرکزی و یک نمایشگر ۷.۰ اینچی کوچکتر در قسمت پایین؛ از دیگر ویژگی‌های شایان توجه در این کابین هستند.

 اینفینیتی Q50

قدرت توسط پیشرانه تویین توربو ۳.۰ لیتری V6 که در دیگر نسخه‌های Q50 هم دیده بودیم؛ تامین می‌گردد. به واسطه همین پیشرانه؛ ۳۰۰ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور به دست می‌آید که با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک؛ به انتخاب خریداران؛ می‌تواند به چرخ‌های عقب یا هر چهار چرخ؛ منتقل شود.

جف پوپ؛ قائم مقام اینفینیتی در آمریکا؛ درباره Q50 ویرایش امضا می‌گوید: « این ویرایش برای آن دسته از راننده‌هایی ساخته شده‌است که اشتیاق سوار شدن بر یک اتومبیل متمایز را دارند. فضای کابین تجملاتی و استایل بیرونی دلربا در کنار قلب تپنده V6 که زیر کاپوت نهفته است؛ ترکیبی ایده آل به وجود می‌آورند. »

فروش اینفینیتی Q50 ویرایش امضا از بهار امسال با قیمت 48,200 دلاری برای نسخه دیفرانسیل عقب؛ آغاز می‌گردد. اما اگر طالب نسخه چهار چرخ محرک باشید؛ باید 50,200 دلار هزینه کنید. دیگر تریم‌های Q50 همچون Pure؛ Luxe؛ Sensory و Red Sport 400 نیز همچنان بر روی خط تولید باقی خواهند ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی