ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی جدید واتساپ امکان گوش دادن به پیام صوتی را قبل از ارسال فراهم می‌کند

به گزارش وب‌سایت «WABetaInfo» واتساپ روی توسعه ویژگی کاربردی جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام صوتی، ابتدا بتوانند آن را گوش بدهند و اگر مورد تایید بود برای مخاطب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

به گزارش وب‌سایت «WABetaInfo» واتساپ روی توسعه ویژگی کاربردی جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام صوتی، ابتدا بتوانند آن را گوش بدهند و اگر مورد تایید بود برای مخاطب طرف مقابل ارسال کنند.

ممکن است بارها برای شما چنین وضعیتی پیش آمده باشد که پیام صوتی را برای مخاطبی ارسال کرده باشید ولی بعد از ارسال با گوش دادن به همان پیام صوتی متوجه شده‌اید که بهتر بود پیام خود را به شکل دیگری مطرح می‌کردید. در چنین شرایطی معمولا مجبور می‌شویم پیام صوتی ارسال شده را حذف کنیم و مخاطب به راحتی متوجه می‌شود که ما پیامی را ارسال کرده و پشیمان شده‌ایم.

گاهی برخی کاربران در ارسال پیام‌های صوتی مشکلات بسیاری دارند و برای ارسال یک پیام صوتی بارها متن مورد نظر را بیان می‌کنند تا بتوانند در نهایت نسخه نهایی با کیفیتی را برای مخاطب خود ارسال کنند. گاهی نیز شلوغی اطراف، صدای پس زمینه یا سایر موارد احتمالی در حین ارسال پیام صوتی پیش می‌آید که اجتناب ناپذیر است.

ویژگی جدید واتساپ به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند قبل از ارسال پیام، به صدای ضبط شده گوش بدهند و بعد از حصول اطمینان نسبت به وویس ضبط شده، آن را برای مخاطب یا مخاطبان احتمالی خود ارسال کنند.

وب‌سایت WABetaInfo که خبر مربوط به ویژگی جدید واتساپ را برای اولین بار به اشتراک گذاشته شده است در مورد این ویژگی توضیحاتی را منتشر کرده است. براساس گزارش این وب‌سایت،‌ بعد از آنکه کاربر پیام صوتی را در واتساپ ضبط می‌کند، گزینه‌ای برای بررسی وویس ضبط شده در اختیار وی قرار می‌گیرد تا مجددا و قبل از ارسال پیام به مخاطب طرف مقابل بتواند پیام ضبط شده را گوش بدهد.

انتظار می‌رود قابلیت جدید بتواند در اختیار کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOSقرار گیرد. هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد زمان انتشار نسخه بتا قابلیت جدید مطرح نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی