ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت جاب‌گای با تیم و خط مشی جدید، از خارج ایران به فعالیت ادامه می‌دهد

سایت جاب‌گای که به علت تهدید شرکت‌ها و مشکلات مالی قصد داشت فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورد حالا به تیم جدیدی واگذار شده است. مدیریت جدید نیز خبر از تبدیل این وبسایت ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۰

سایت جاب‌گای که به علت تهدید شرکت‌ها و مشکلات مالی قصد داشت فعالیت خود را به حالت تعلیق در بیاورد حالا به تیم جدیدی واگذار شده است. مدیریت جدید نیز خبر از تبدیل این وبسایت به یک وبسایت «متن باز» می‌دهد تا همه اعضای آن بتوانند به بهبود آن کمک کنند.

جاب‌گای یکی از معدود سایت‌های ایرانی است که کاربران می‌توانند در آن تجربه شغلی یا حتی تجربه مصاحبه خود در شرکت‌های مختلف ایرانی را بنویسند. این وبسایت پس از تقریبا ۳ سال فعالیت قصد داشت به فعالیت خود بنا به دلایل مختلف پایان دهد اما حالا به نظر می‌رسد که جاب‌گای در مسیر جدیدی شروع به حرکت کرده و فعالیتش قرار است مستمر باقی بماند.

آنطور که مدیران سابق این وبسایت به دیجیاتو می‌گوید، جاب‌گای به یک فرد ایرانی در خارج از مرزهای کشور واگذار شده است. همچنین وب‌سایت جاب‌گای به یک وب‌سایت متن باز تغییر کاربری داده تا همگی بتوانند در رشد آن سهیم باشند. آدرس گیت پروژه روی گیت‌هاب نیز منتشر شده است.

«سید محمد امین جوادی»، مالک کنونی این وبسایت در دنیای برنامه‌نویسی فعالیت دارد. مالک جدید جاب‌گای در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده تمام مسئولیت‌های حقوقی این پایگاه از امروز با او خواهد بود: «این وبسایت از امروز با آدرس جدید jobguy.work فعالیت می‌کند و تمامی آدرس‌های قبلی این وبسایت که روی دامنه jobguy.ir فعال بودند، به آدرس جدید هدایت خواهند شد.»

به گفته تیم جدید مدیریت جاب‌گای «تمام اطلاعات شخصی تمام کاربرانی که در پایگاه اطلاعاتی این پایگاه بود از جمله ایمیل، شماره موبایل و سایر شناسه‌های کاربری، در هنگام انتقال رمزنگاری بازگشت ناپذیر شده و کاربران قبلی برای ثبت اطلاعات نیاز به ثبت‌نام مجدد دارند.» این تیم تاکید کرده کاربرانی که به هر دلیلی نیاز به اصلاح، ویرایش یا حذف اطلاعات قبلی خود دارند از طریق فرم «تماس با ما» نسبت پس‌گرفتن حساب کاربری خود با همان ایمیل قبلی اقدام کنند.

سایت جدید قرار است از طریق رمزارزهای متداول از سوی کاربران «حمایت مالی» شود و تمام هزینه‌ها به صورت شفاف در سایت اعلام شود. مدیریت جدید اعلام کرده که برخلاف رویه قبلی این وبسایت، امکان حذف یا مخفی کردن بازخوردهای نوشته شده توسط افراد درباره کار در شرکت‌ها وجود ندارد. در بیانیه این سایت در این باره بیشتر توضیح داده شده است: «شرکت‌ها با ارسال ایمیل رسمی (تا زمانی که پنل کاربری سازمانی شروع به کار خواهد کرد)، می‌توانند پاسخی را ذیل یک بازخورد اضافه کرده یا گزارش اشتباه بودن یک بازخورد را بدهند؛ این بازخوردها با یک نشان متمایز خواهند شد و قضاوت بر عهده بینندگان خواهد بود. در اطلاع‌رسانی‌های بعدی پنل کاربری سازمانی معرفی خواهد شد.»

سیاست جدید جاب‌گای نشان می‌دهد که مدیریت جدید قصد دارد که ماهیت و عملکرد این وبسایت را مانند ماه‌های اولیه فعالیت خود کند. این سایت هدف خودش را از از روز اول فعالیت تا امروز در یک جمله و اینچنین معرفی کرده است: «هدف ما جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با تجربه‌کاری برای بهبود در انتخاب مسیر شغلی، تعیین حقوق و شناخت شرکت‌هاست.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی