ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

واتساپ اضافه کردن استیکر به چت‌‌های متنی را برای کاربران ساده‌تر می‌کند

واتساپ در تلاش است با اضافه کردن قابلیت‌های جدید،‌ توجه کاربران را بیش از پیش جلب کند. به نظر می‌رسد این پیام رسان روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که می‌تواند متناسب با متنی که تایپ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

واتساپ در تلاش است با اضافه کردن قابلیت‌های جدید،‌ توجه کاربران را بیش از پیش جلب کند. به نظر می‌رسد این پیام رسان روی قابلیت جدیدی کار می‌کند که می‌تواند متناسب با متنی که تایپ می‌شود،‌ استیکر پیشنهاد بدهد و کار را برای کاربران ساد‌ه‌تر می‌کند.

شاید واتساپ در بین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به عنوان یک پلتفرم خلاق که هر روز نوآوری جدیدی را معرفی کند، شناخته نشود اما توسعه‌دهندگان همواره در تلاش هستند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربران این پیام رسان قرار بدهند.

برای مثال بروزرسانی‌های اخیر این اپلیکیشن قابلیت کنترل سرعت پخش پیام‌های صوتی و امکان گوش دادن به پیام صوتی قبل از ارسال را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون همانطور که گزارش شده است واتساپ قصد دارد اضافه کردن استیکرها به چت را برای کاربران خود آسان‌تر کند.

واتساپ

در حالی که از قبل امکان جستجوی سریع استیکرها بر اساس برخی کلمات کلیدی بیان کننده احساسات مانند «غمگین» یا «خوشحال» وجود داشت، اکنون واتساپ بر اساس اولین کلمه در قسمت مربوط به چت باکس استیکرهایی را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. با این وجود زمانی که پیشنهاد استیکری وجود داشته باشد، آیکون مربوط به این بخش با رنگ دیگری نمایش داده می‌شود. با ضربه زدن روی آیکون، صفحه کلید ناپدید شده و کاربران می‌توانند بر اساس آنچه تایپ کرده‌اند از استیکرهای پیشنهادی استفاده کنند.

وب‌سایت WABetaInfo که برای اولین بار این خبر را منتشر کرده، عنوان می‌کند که این ویژگی جدید هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته و به نظر می‌رسد در مرحله اول فقط از استیکرهای اختصاصی خود واتساپ پشتیبانی خواهد کرد اما پس از آن نیز سایر استیکرها هم از قابلیت پیشنهاد پشتیبانی خواهند کرد.

چنین ویژگی مشابهی از مدت‌ها قبل در اپلیکیشن‌های رقیب واتساپ وجود داشته است. به عنوان مثال تلگرام در حال حاضر بر اساس ایموجی‌ها یا کلمات استفاده شده توسط کاربران استیکرهایی را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

در حال حاضر اپلیکیشن واتساپ یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رایگان است که بسیاری از مردم در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی