ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترکیب رنگ و برخی مشخصات گلکسی بادز ۲ سامسونگ پیش از موعد رونمایی فاش شد

سامسونگ قصد دارد به زودی از هدفون‌های «گلکسی بادز ۲» به عنوان جانشینی برای «گلکسی بادز پلاس» رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد معرفی، برخی مشخصات این هدفون‌ها به اشتراک گذاشته شده است و نکته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

سامسونگ قصد دارد به زودی از هدفون‌های «گلکسی بادز ۲» به عنوان جانشینی برای «گلکسی بادز پلاس» رونمایی کند. پیش از فرارسیدن موعد معرفی، برخی مشخصات این هدفون‌ها به اشتراک گذاشته شده است و نکته قابل توجه آن است که هدفو‌‌ن‌های جدید در ترکیب رنگ متنوعی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ با نام رمز «توت» (berry) شناخته می‌شود. این هدفون‌های بی‌سیم فاقد فناوری ANC (لغو نویز) هستند و با هدفون‌های زیر ۱۰۰ دلار بازار رقابت خواهند کرد. طراحی آن‌ها تقریبا شبیه به گلکسی بادز پلاس است اما کیس شارژ آن کمی بزرگتر به نظر می‌رسد.

بر اساس گزارش جدیدی، سامسونگ در نظر دارد هدفون‌های گلکسی بادز ۲ را در ترکیب رنگ متنوعی عرضه کند. طبق این گزارش، هدفون‌های آینده سامسونگ با شماره مدل SM-R177 در چهار رنگ مختلف عرضه خواهند شد. رنگ سفید و سیاه به صورت معمول در اکثر محصولات این شرکت قرار گرفته است اما فراتر از آن ظاهرا گزینه‌های دیگری با رنگ‌های بنفش و سبز در دسترس خواهند بود.

پیش از این گفته شده بود که گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رنگ‌بندی‌های متنوعی خواهند داشت که رنگ سبز هم در این مدل‌ها دیده می‌شود. با این وجود منبع ارائه کننده این گزارش خاطر نشان می‌کند که مدل سبز رنگ گلکسی بادز ۲ با نسخه سبز رنگ این گوشی‌ها هموخوانی زیادی خواهد داشت. پیش از این هم سامسونگ رنگ هدفون‌های خود را بر اساس رنگ‌بندی گوشی‌های هم نسل انتخاب کرده است. برای مثال گلکسی بادز اصلی و گوشی گلکسی S10e در سال ۲۰۱۹ با رنگ‌بندی زرد به بازار عرضه شدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این هدفون‌ها طی چند ماه آینده عرضه خواهند شد. با این حال نشریه GalaxyClub که این گزارش را منتشر کرده عنوان می‌کند که سامسونگ ممکن است هدفون‌ گلکسی بادز ۲ را تا پایان تابستان سال جاری در کنار نسل جدید گوشی‌های تاشو خود معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی