ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات ایسوس ذن‌فون ۸ مینی پیش از رونمایی رسمی

ایسوس قصد دارد ۲۲ اردیبهشت ماه گوشی‌های هوشمند سری ذن‌فون ۸ را معرفی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، وب‌سایت DealnTech برخی مشخصات ایسوس ذن‌فون ۸ مینی را به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ایسوس قصد دارد ۲۲ اردیبهشت ماه گوشی‌های هوشمند سری ذن‌فون ۸ را معرفی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، وب‌سایت DealnTech برخی مشخصات ایسوس ذن‌فون ۸ مینی را به اشتراک گذاشته است.

براساس اطلاعات فاش شده از سوی این منبع، انتظار می رود دستگاه جدید با نام احتمالی ذن‌فون ۸ مینی یا فلیپ در دسترس کاربران قرار بگیرد. این منبع هنوز در مورد نام دستگاه با قطعیت صحبت نکرده است.

انتظار می رود دستگاه جدید با ۶ تا ۱۲ گیگابایت رم از راه برسد. نسخه پایه موبایل جدید از رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، نسخه دیگر با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و در نهایت نسخه قدرتمندتر از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بهره خواهد برد.

علاوه بر این، در گزارش منتشر شده به این موضوع اشاره شده که مدل دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گران قیمت‌ترین مدل ایسوس ذن‌فون ۸ مینی نیز از رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. هنوز اطلاعاتی در مورد بهره‌مندی دستگاه از درگاه کارت حافظه مطرح نشده است.

ذن‌فون ۸ مینی

این منبع همچنین ادعا می کند که دستگاه مذکور مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی خواهد بود که احتمالا از نوعی شارژ سیمی است.

انتظار می‌رود ذن‌فون ۸ مینی با نمایشگر ۵.۹۲ اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز از راه برسد. احتمالا رزولوشن نمایشگر فول اچ دی پلاس خواهد بود، اما هنوز نمی‌توان با قطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد. ایسوس برای موبایل جدیدش تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را درنظر می‌گیرد.

انتظار می رود این دستگاه مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز IMX686 سونی باشد. هنوز اطلاعاتی در مورد سایر دوربین‌های آن در دست نیست. سیستم عامل اندروید ۱۱ احتمالا روی دستگاه نصب می‌شود. احتمالا موبایل مذکور از حفره مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر بهره خواهد برد. ایسوس قبلا تایید کرده بود موبایل جدید با جک هدفون و استاندارد IP68 از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی