ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ روی بهینه سازی قابلیت زوم دوربین گلکسی S22 اولترا کار می‌کند

گلکسی S21 اولترا به لطف سنسورهای بزرگ، دوربین فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ و ۱۰ برابری در بین گوشی‌های هوشمند حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. به نظر می رسد سامسونگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

گلکسی S21 اولترا به لطف سنسورهای بزرگ، دوربین فوق عریض و دو دوربین تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ و ۱۰ برابری در بین گوشی‌های هوشمند حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد با بهبود دوربین پریسکوپ گلکسی S22 اولترا، حرف اول را از نظر قابلیت بزرگنمایی در بازار بزند.

براساس اعلام یک منبع موثق در حوزه فناوری به نام «Ice Universe» گلکسی S22 اولترا از یک دوربین پریسکوپ بهبود یافته با قابلیت زوم پیوسته بهره خواهد برد. دوربین‌های پریسکوپ گوشی‌های موجود در بازار مانند گلکسی S21 اولترا دارای لنز ثابت هستند یعنی فاصله کانونی آن‌ها تغییر نمی‌کند.

با استفاده از لنز ثابت، گوشی قبل از بزرگنمایی پریسکوپ، از تصویر کراپ شده دوربین اصلی استفاده می‌کند و می‌تواند با لنز بزرگنمایی ​​۲ یا ۳ برابری داشته باشد که معمولا  منجر به کاهش کیفیت تصویر می‌شود.

براساس گزارش سامسونگ الکترو-مکانیکس و سامسونگ LSI این کمپانی برای گوشی گلکسی S22 اولترا از دوربین پریسکوپ با قابلیت بزرگنمایی پیوسته استفاده خواهد کرد. در این واحد جدید پریسکوپ، لنزها به صورت آزادانه می‌توانند از قابلیت بزرگنمایی ۳ تا ۱۰ برابر استفاده کنند که تصاویر تهیه شده توسط آن در تمام سطوح بزرگنمایی، وضوح نور و جزئیات کامل بسیار خوب و با کیفیتی را ارائه ‌می‌کند. دوربین‌های دیجیتال و DSLR نیز از فناوری مشابه استفاده می‌کنند.

علاوه بر فناوری جدید دوربین، شایعه شده است که گلکسی S22 اولترا دارای دو ویژگی جدید و مهم دیگر خواهد بود. گزارش شده است که این گوشی از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد که در این صورت روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر حذف خواهد شد. همچنین این گوشی ممکن است از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ و پردازنده گرافیکی رادئون AMD بهره ببرد که انتظار می‌رود از پردازنده گرافیکی موجود در جدیدترین تراشه A14 بایونیک اپل قدرتمندتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی