ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مرسدس بنز اولین کامیون لوکس بازار را راهی خط تولید کرد؛ تنها 400 دستگاه برای عاشقان آکتروس edition 2

برای بسیاری از رانندگان ماشین سنگین، کابین کامیون هم حکم دفتر کار را دارد و هم خانه. این دو کاربری معمولا به شکل همزمان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما مرسدس بنز می‌خواهد که این امکان ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

برای بسیاری از رانندگان ماشین سنگین، کابین کامیون هم حکم دفتر کار را دارد و هم خانه. این دو کاربری معمولا به شکل همزمان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. اما مرسدس بنز می‌خواهد که این امکان را با آکتروس ویرایش 2 فراهم کند. مرسدس نسل جدید آکتروس را سپتامبر سال گذشته معرفی کرد. در میان مدل‌های مختلف آن، ویرایش 2 هم دیده می‌شد که اکنون آماده عرضه به بازار شده است.

مرسدس بنز آکتروس edition 2

اما این کمپانی آلمانی در نظر دارد که فقط 400 دستگاه از آکتروس ویرایش 2 را به تولید برساند. همچنین 40 آپشن اضافی به مالکان این کامیون‌ها ارائه می‌شوند که قابلیت‌های شخصی سازی مختلف را شامل می‌گردند. اگرچه هنوز فهرست کامل این آپشن‌ها منتشر نشده، اما جزئیات مربوط به نسخه ویرایش 2 را در دست داریم. این کامیون با روکش‌های چرمی بر روی کنسول مرکزی و رودری‌ها، تریم قطعات فیبر کربن، دریچه سقفی و نور پردازی محیطی عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز آکتروس edition 2

در نمای بیرونی هم جزئیات زیادی به چشم می‌خورند. نوشته Edition 2 افزون بر آفتاب گیرها، بر روی سایر قسمت‌ها هم دیده می‌شود. چهار لامپ LED در قسمت بالایی شیشه جلو نصب شده اند. پله‌های کابین از جنس فولاد ضد زنگ هستند. لوگوی ستاره مرسدس بنز به رنگ مشکی در آمده، اما همچنان از جنس آلومینیوم است. البته قطعات دکوراتیو کروم مشکی را در میان اجزای جلو پنجره هم می‌توان مشاهده کرد. حاشیه چراغ‌های جلو هم با یک تم مشکی همراه شده تا چهره جذاب‌تری پیدا کنند.

مرسدس بنز آکتروس edition 2

مرسدس بنز، آکتروس ویرایش 2 را در دو نسخه 2 یا 3 اکسل عرضه می‌کند. همچنین هر دو مدل با اتاق‌های GigaSpace و BigSpace قابل سفارش خواهند بود. در پکیج Comfort، ویژگی‌های استانداردی همچون آینه‌های تراش خورده، نور پردازی داخلی LED و فریزر را می‌توان مشاهده کرد.

پکیج Sight چراغ‌های بای –زنون در جلو و آفتاب گیرهای برقی همراه شده است. در نهایت، پکیج Media شامل یک سیستم صوتی حرفه‌ای با چندین پورت شارژ می‌شود. قطعا زندگی در جاده سخت است، اما کسانی که مجبور به داشتن این شیوه زندگی هستند، حداقل در اروپا، می‌توانند سطح لوکس‌تری از آن را با آکتروس ویرایش 2 تجربه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی