ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بازگشت نمایشگاه خودرو شیکاگو به تقویم اجرایی در پی اتمام واکسیناسیون کرونا

شیوع ویروس کرونا در سال گذشته سبب شد که بسیاری از رویدادهای جمعی لغو شوند. نمایشگاه‌های بزرگ خودرو هم که قبلا محلی برای گرد آمدن خودروسازان و خودرو دوستان بودند، شامل این محدودیت‌ها شدند. اما ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شیوع ویروس کرونا در سال گذشته سبب شد که بسیاری از رویدادهای جمعی لغو شوند. نمایشگاه‌های بزرگ خودرو هم که قبلا محلی برای گرد آمدن خودروسازان و خودرو دوستان بودند، شامل این محدودیت‌ها شدند. اما با آغاز واکسیناسیون در سراسر جهان، به نظر می‌رسد که دوران تاریک کرونا کم کم به سر آمده است.

بنابراین نمایشگاه‌ها و رویدادها هم اندک اندک به مانند گذشته جان می‌گیرند و پذیرای شرکت کنندگان خواهند بود. نمایشگاه خودرو شیکاگو که برگزاری آن در اوایل سال جاری لغو شده بود، قرار است که در ماه جولای و به شکلی متفاوت، برپا گردد.

این نمایشگاه همه ساله معمولا در ماه فوریه برگزار می‌شد. اما پندمی کرونا، مسئولان و متولیان آن را مجبور به عقب انداختن تاریخ برگزاری کرد. اکنون قرار است که در تاریخ 15 تا 19 جولای، درهای نمایشگاه شیکاگو به روی همگان باز شود. بدیهی است که مدت زمان برگزاری آن نسبت به قبل کاهش یافته است. چرا که به عنوان مثال، در اوایل سال 2020 و قبل از شیوع جهانی کرونا ویروس، این نمایشگاه از 8 تا 17 فوریه برقرار بود. همچنین قرار است که این نمایشگاه فرمت جدیدی داشته باشد. برای اولین بار، نمایشگاه شیکاگو در فضای داخلی و بیرونی کاخ McCormick برپا خواهد شد. همان جایی که در گذشته به شکل سنتی محل برگزاری این نمایشگاه بود.

برگزار کنندگان قصد دارند که با استفاده از بلیت‌های الکترونیکی و کنترل مسیرهای ورودی و خروجی نمایشگاه، فاصله گذاری اجتماعی را به شکل حداکثری رعایت کنند. هنوز مشخص نشده که کدام شرکت‌ها قصد حضور در نمایشگاه را دارند، اما این قطعا تنها نمایشگاه خودرویی نیست که در سال 2021 برپا می‌گردد. نمایشگاه دیترویت هم که پیش تر لغو شده بود، احتمالا در میشیگان برگزار خواهد شد. رویداد دیترویت نیز به مانند شیکاگو، از فضای باز استفاده خواهد کرد. گفته شده که در تاریخ 23 تا 26 سپتامبر، درهای نمایشگاه دیترویت به روی بازدید کنندگان باز خواهد شد.

یکی دیگر از رویدادهایی که احتمالا در اواخر امسال شاهد برگزاری آن خواهیم بود، نمایشگاه لس آنجلس است. این نمایشگاه هم تنها به مدت 2 روز و در تاریخ 17 و 18 نوامبر، برگزار می‌گردد. درباره دیگر رویدادهای خودرویی، می‌توان به نمایشگاه توکیو اشاره کرد که برگزار کنندگان آن، برپایی دوباره آن را به سال 2022 موکول کرده اند. شاید تنها رویداد خودرویی که به تازگی برگزار شد، نمایشگاه شانگهای 2021 بود که بسیاری از خودروسازان و تولید کنندگان اقدام به رونمایی از کانسپت‌ها و محصولات جدید خود در آنجا کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی