ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه پشتیبانی گلکسی A52 5G سامسونگ پیش از عرضه رسمی رویت شد

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی A52 ۵G در وب‌سایت سامسونگ در هند فعال شده است. هرچند نام این گوشی هنوز در این صفحه دیده نمی‌شود اما شماره مدل SM-A526B ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی، صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی A52 ۵G در وب‌سایت سامسونگ در هند فعال شده است. هرچند نام این گوشی هنوز در این صفحه دیده نمی‌شود اما شماره مدل SM-A526B که در وب‌سایت قابل مشاهده است. این شماره مدل منتسب به گوشی هوشمند گلکسی A52 ۵G است.

سامسونگ امسال چند گوشی میان رده از خانواده گلکسی مانند F62، M42 ۵G، گلکسی A52 و گلکسی A72 را در هند عرضه کرده است و به نظر می‌رسد به زودی نسخه ۵G گوشی گلکسی A52 نیز در بازار هند عرضه شود. گوشی گلکسی A52 ۵G پیش از این در بازار جهانی عرضه شده بود و در چند روز گذشته اخباری درباره عرضه آن در بازار هند به گوش می‌رسد. نسخه 4G این گوشی در حال حاضر برای بازار هند عرضه شده است.

نسخه ۵G و ۴G گوشی گلکسی A52 از نظر نمایشگر و چیپست تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند. گلکسی A52 ۵G از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۹ بهره می‌برد و برای اتصال به شبکه ۵G به مودم X52 کوالکام مجهز شده است. این گوشی در دو نسخه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی A52 ۵G سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با وضوح Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی ماژول دوربین چهارگانه این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین درست مانند نسخه ۴G یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

ظرفیت باتری گلکسی A52 ۵G سامسونگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات قابل توجه گوشی می‌توان به استاندارد IP67 (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار)، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم صدای دالبی اتموس اشاره کرده. قیمت این گوشی در هند بین ۳۶۰ تا ۴۷۶ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی