ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ لیگ حرفه‌ای مسابقات پابجی موبایل

مسابقات پابجی موبایل که به علت جایزه‌ی بزرگش امسال حسابی بازیکنان را هیجان زده کرد، کم کم رنگ جدی‌تری به خود می‌گیرد. در برخی کشورها مسابقات به مرحله‌ی PMPL یا همان لیگ حرفه‌ای رسیده و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

مسابقات پابجی موبایل که به علت جایزه‌ی بزرگش امسال حسابی بازیکنان را هیجان زده کرد، کم کم رنگ جدی‌تری به خود می‌گیرد. در برخی کشورها مسابقات به مرحله‌ی PMPL یا همان لیگ حرفه‌ای رسیده و در برخی کشورها مانند انگلیس اولین مرحله‌ی PMNC یا همان مسابقات کشوری به تازگی آغاز شده.

بازیکنان در این مرحله بر سر جایزه‌ی ۲۲هزار پوندی با هم رقابت می‌کنند. تیم‌های برتر این مرحله از هر کشور وارد لیگ رقابت‌های حرفه‌ای خواهند شد.برای اطلاعات بیشتر و تماشای زنده‌ی مسابقات می‌توانید به وبسایت مسابقات پابجی موبایل مراجعه کنید.

خبر خوب این هفته برای طرفداران بازی Marvel Contest of Champion این است که کاراکتر Silver Centurion به بازی اضافه شده. این کاراکتر با زره مخصوصش می‌تواند هواپیماهای بدون سر نشین را به سراغ دشمن بفرستد و حمله‌های حساب‌شده‌ای را ترتیب بدهد.

هر چند که این کاراکتر می‌تواند در برابر آسیب‌های شدید دوام بیاورد و در زمین جنگ مهره‌ی جان سختی محسوب می‌شود ولی متاسفانه نباید روی حملات او به عنوان حمله‌های سنگین حساب باز کنید.

سازندگان بازی AFK Arena که پارسال به سراغ بازی Assassin’s Creed رفته بودند، امسال هم برنامه‌ی همکاری جالبی دارند. کمپانی Lilith Games در همین هفته اعلام کرد که در ایونتی با همکاری Ubisoft میزبان بازی پر طرفدار Prince of Persia خواهند بود. این همکاری که از همین حالا حسابی بازیکنان را هیجان‌زده کرده‌، اوایل تیرماه آغاز می‌شود.

هر چند که این هفته برای بازیکنان پلتفرم موبایل، هفته‌ای پر از خبرهای خوب بود اما خبر به تعویق افتادن عرضه‌ی بازی First Refuge: Z چندان به مذاق بازیکنانی که در سیستم‌عامل iOS منتظر این بازی بودند، خوش نیامد.

طبق اخبار جدید بازی استراتژیک First Refuge: Z که درباره‌ی مبارزه با زامبی‌ها است، تیرماه منتشر خواهد شد و هنوز امکان پیش‌ثبت‌نام در اپ‌استور وجود دارد.

بازی Harry Potter: Puzzles & Spells هم یک ایونت جدید به میزبانی فرد و جورج، برادرهای دوقلوی ویزلی، برگزار می‌کند. در این ایونت باید پازل‌ها را بار اول یا نهایتا بار دوم حل کنید تا امتیاز کسب کنید. بازیکنی که بیشترین امتیاز را کسب کند علاوه بر آیتم‌های ویژه و امتیاز، یک عنوان مخصوص دریافت خواهد کرد.

River Legends

  • بازی آفلاین است

استودیو Dantat در ساخت بازی جدیدش جسابی خلاقیت به خرج داده. بازی River Legends در سبک ماجراجویی ساخته شده و طراحی پیکسلی دارد که حس نوستالژیکی به بازیکنان می‌دهد.

بازیکنان در این بازی فقط یک وظیفه دارند و باید ماهی بگیرند. شاید این جمله باعث شود فکر کنید که با یک گیم‌پلی ساده طرف هستید اما حقیقت این است که بازی River Legends کاملا چالش‌برانگیز است.

River Legends

River Legends

سازنده: Brian Chau قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 297.7/60 مگابایت زبان:

Sixit‏

  • بازی آفلاین است

بازی Sixit هم یکی از بازی‌های جدید این هفته است که بازیکنان را در نقش موجودی به نام Pep قرار می‌دهد. داستان از این قرار است که Pep باهوش‌ترین موجود جنگل است و به همین دلیل زندگی ساکنان جنگل به او بستگی دارد. بنابراین شما باید با حل کردن پازل‌های مختلف، خطر را از مردم دور کنید.

Sixit

Sixit

سازنده: Star Garden Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 54.6/59 مگابایت زبان:

Lines On Sides

  • بازی آفلاین است

Michal Barszczewski یک بازی‌ساز مستقل است و پازل مینیمالی ساخته است که در آن باید با جابجا کردن قطعات مختلف کاری کنید که رنگ‌های هر قطعه با رنگ قطعات اطراف جور شود. بازی فعلا برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده اما متاسفانه فعلا خبری از انتشار نسخه‌ی اندروید وجود ندارد.

Lines On Sides

Lines On Sides

سازنده: Michal Barszczewski قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 108.7 مگابایت زبان:

Unbuild

  • بازی آفلاین است

همیشه قرار نیست بازی‌ها درباره‌ی ساختن یک چیز باشند؛ بازی Unbuild که بی‌شباهت به جنگا نیست دقیقا مخالف ساختن است. در این بازی شما باید سازه‌های آجری کامل را جز به جز جدا کنید بدون اینکه حتی یک آجر از آن‌ها روی زمین بیفتد. اگر دوست دارید تمرکز و مهارت خودتان را بسنجید حتما به این بازی سر بزنید.

Unbuild

Unbuild

سازنده: Klickaffen Studio قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 82.2/33 مگابایت زبان:

Summoners War: Lost Centuria‏

  • بازی آنلاین است

بازی Summoners War: Lost Centuria‏ یک عنوان استراتژیک و نقش‌آفرینی است که به نظر می‌رسد قرار است ادامه‌دهنده‌ی راه Sky Arena باشد. بازیکنان باید با جمع‌آوری و ارتقای کارت‌های مختلفی که نقش هیولاهای Summoners War را بر روی خود دارند، در برابر سایر بازیکنان بجنگند.

Summoners War: Lost Centuria

Summoners War: Lost Centuria

سازنده: Com2uS Corp. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2100/73 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی