ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«استلا لو» پس از ۲ سال صندلی خالی معاون ارتباطات جهانی اپل را پر می‌کند

اپل «استلا لو»، مدیر سابق شرکت سیسکو را به عنوان معاون جهانی ارتباطات شرکتی خود منصوب کرد. او به طور مستقیم به تیم کوک پاسخ خواهد داد و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صندلی آن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اپل «استلا لو»، مدیر سابق شرکت سیسکو را به عنوان معاون جهانی ارتباطات شرکتی خود منصوب کرد. او به طور مستقیم به تیم کوک پاسخ خواهد داد و در جایگاهی قرار می‌گیرد که صندلی آن از اکتبر سال ۲۰۱۹ در اپل خالی بود.

اپل در بیانیه‌ای ضمن تایید استخدام استلا لو اعلام کرد: «استلا توانایی‌های مدیریتی و تجربه درخشان خود را به تیم ارتباطات کلاس جهانی اپل می‌آورد. اپل داستانی مهم برای روایت کردن دارد – از محصولات و خدمات انقلابی تا اثرات مثبتی که بر جامعه و جهان می‌گذاریم – و استلا رهبری بزرگ است که در گام بعدی حرکت به ما کمک خواهد کرد.»

خانم لو تجربه زیادی در مناصب مدیریتی شرکت‌های فناوری دارد. او قبل از سیسکو مدیر ارشد ارتباطات Unisys و دل بود. با اضافه شدن او به اپل، حالا فشار کمتری به «فیل شیلر» وارد می‌شود که از اکتبر سال ۲۰۱۹ یعنی از زمان ترک «استیو داولینگ»، مدیر ارتباطات قبلی اپل، وظیفه او را برعهده گرفته بود. خود فیل شیلر تابستان پارسال از سمت مدیرعامل بازاریابی اپل کنار رفت و جایگاهش را به «گرگ جازویاک» داد. البته شیلر هنوز با اپل همکاری دارد و تحت عنوان Apple Fellow با این شرکت کار می‌کند.

استخدام استلا لو در شرایطی انجام می‌شود که اپل در دادگاه مهم اپیک گیمز بر سر سیاست‌های اپ استور به دفاع از خود مشغول است. این شرکت همچنین به خاطر قابلیت‌های حریم خصوصی iOS با فیسبوک درگیر است و باید مواضع خود را به درستی برای کاربران و نهادهای قانونی روشن کند.

در عین حال، اپل در تلاش است تا در چین، دومین بازار بزرگ موبایل در جهان، جایگاه خود را حفظ کند و به‌طور همزمان از خطر تنش‌های آمریکا و چین بگریزد. این شرکت چندی قبل از چند محصول جدید از جمله یک آی‌مک تازه رونمایی کرد و احتمالا در سال ۲۰۲۲ از اولین هدست واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خود پرده برمی‌دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی