ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خروج ۱۲,۳۵۴ بیت‌کوین به ارزش ۷۰۰ میلیون دلار از صرافی رمزارز کوین‌‌بیس

دو روز پیش ۱۲,۳۵۴ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون دلار از صرافی کوین‌بیس خریداری و به یک کیف پول سرد منتقل شد. این خرید بزرگ به عقیده برخی از تحلیلگران نشان‌دهنده ادامه روند ورود ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

دو روز پیش ۱۲,۳۵۴ بیت‌کوین به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون دلار از صرافی کوین‌بیس خریداری و به یک کیف پول سرد منتقل شد. این خرید بزرگ به عقیده برخی از تحلیلگران نشان‌دهنده ادامه روند ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار رمزارزهاست.

روز جمعه بالغ بر ۱۲ هزار بیت‌کوین از صرافی آمریکایی کوین‌بیس خارج شد. مدیر سرمایه‌گذاری شرکت Moskovski Capital با انتشار نموداری از خروج این دارایی عظیم از کوین‌بیس خبر داد و اعلام کرد که این خرید چه کار سرمایه‌گذاران نهادی بوده باشد چه نباشد، نشانگر ورود سرمایه‌ای عظیم به بازار ارزهای رمزنگاری‌شده است.

در گذشته نیز رقم‌های سنگینی از طریق صرافی کوین‌بیس به خرید بیت‌کوین اختصاص داده شده بود. برای مثال یک بار ۱۱,۸۰۰ بیت‌کوین و در نوبتی دیگر ۱۲,۶۳۸ بیت‌کوین از این صرافی خریداری شد. با این حال، رقم جدید بیت‌کوین‌های خریداری شده برای عده‌ای از کاربران توییتر جذاب بوده و آن را نوعی علامت یا شوخی از سوی خریداران می‌دانند. البته ۱۲,۳۵۴ باید به‌صورت ۱۲,۳۴۵ می‌بود، اما این اشتباه به خودی خود می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد.

موسسان مالی بزرگ در چند وقت اخیر توجه جدی‌تری به بازار رمزارزها داشته‌اند. بانک سرمایه‌گذاری «مورگان استنلی» مدتی قبل عرضه اوراق بهادار بیت‌کوین را آغاز کرد. گلدمن ساکس هم اخیرا اعلام کرده که مشتریانش می‌توانند در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت تحلیلی «CryptoQuant» با انتشار نموداری در صفحه توییتر خود از جریان عظیم خرید بیت‌کوین در همه صرافی‌های رمزارزی خبر داد و این اتفاق را تضعیف‌کننده فشار فروش دانست.

نهنگ‌ها و موسسات مالی علاوه بر بیت‌کوین در حال سرمایه‌گذاری روی دومین رمزارز بزرگ بازار یعنی اتریوم هم هستند و حالا قیمت این رمزارز را به نزدیکی ۴ هزار دلار رسانده‌اند. با وجود اینکه بیت‌کوین در چند هفته اخیر در محدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار در نوسان است و هنوز رشد قابل توجهی نداشته تا بتواند سقف قبلی خود را بشکند، اما بقیه رمزارزها خوش‌اقبال‌تر بوده‌اند و ارزی مثل دوج‌کوین تا حوالی ۷۰ سنت بالا رفت. با این حال قیمتش سقوط کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی